bjovas Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Spillet er jo halvparten så dyrt som alle andre spill da! Så man risikerer veldig lite med å kjøpe det.
PsychoDevil98 Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Akkurat! Men vil likevel prøve spillet FØRST, og se om jeg avskyr det eller ikke Dessuten har jeg ikke VISA, så jeg håper det kommer i butikkhyllene Endret 13. mars 2006 av PsychoDevil98
Daisy Chain Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Spillet blir sluppet over steam 20. mars klokken 20.00 Det gjenstår bare å slipe bajonetten, olje tigeren og tolmodig vente noen få dager til! 5731251[/snapback] -- OT: Det du nevner her skal jeg jaggu bytte ut med dagens" å dra laksen osv;)"
Saddlefall Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 8 timer til release nå! Gleder meg, dette blir konge!
nord Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Morsomt.. kort informasjonen som jeg satte inn stemte ikke helt med den som jeg selv er klar over. kortet mitt ble notifisert som muligens "fraud". Da må jeg bare vente. :\
Mala Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Morsomt.. kort informasjonen som jeg satte inn stemte ikke helt med den som jeg selv er klar over. kortet mitt ble notifisert som muligens "fraud". Da må jeg bare vente. :\ 5751598[/snapback] Litt små pwnd der ja,men vent litt!! Åja mi lommebok med VISA og det heile blei stjelt på fredag
nord Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Mala, gå innom banken, de har slik informasjon liggende vet du..
bjovas Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 Morsomt.. kort informasjonen som jeg satte inn stemte ikke helt med den som jeg selv er klar over. kortet mitt ble notifisert som muligens "fraud". Da må jeg bare vente. :\ 5751598[/snapback] Du, sjekk om ikke noen på forumet til www.redorchestra.no kan hjelpe deg med dette. Er visst et sted på www.steampowered.com du må kontakte i sånne tilfeller. Banken din kan også kanskje hjelpe deg. Dette bunner i at Steam har VELDIG høyt sikkerhetsnivå på sine CC-overføringer.
Mala Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Mala, gå innom banken, de har slik informasjon liggende vet du.. 5751665[/snapback] Altså det var en form for spøk på min beskostning, var faktisk inom banken i går når du nevner det MEN,stpendet kommer ikkje før i morra
nord Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Morsomt.. kort informasjonen som jeg satte inn stemte ikke helt med den som jeg selv er klar over. kortet mitt ble notifisert som muligens "fraud". Da må jeg bare vente. :\ 5751598[/snapback] Du, sjekk om ikke noen på forumet til www.redorchestra.no kan hjelpe deg med dette. Er visst et sted på www.steampowered.com du må kontakte i sånne tilfeller. Banken din kan også kanskje hjelpe deg. Dette bunner i at Steam har VELDIG høyt sikkerhetsnivå på sine CC-overføringer. 5751854[/snapback] vel, jeg kan ikke huske at de gikk så langt som å kreve adressen når jeg kjøpte HL2 "silver" pakken (jeg som bor på landet har ikke noen adresse som jeg selv er klar over). skal stikke innom www.steampowered.com og se hva jeg finner ut, men det virker som at det er visa som er skeptisk på denne overføringen.
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 er det sånn at dette kommer ut i dag klokken 20.00? hva med servere da? er det noen? det er i såfall bare 20min til, så får vel ente å se...
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) ETT MINUTT TIL RELEASE! stå opp alle sammen, bind støttebandasje rundt håndleddet, og sett deg ned forran skjermen... ring til jobben først også... jeg har bandage rundt handa... hehe... Endret 14. mars 2006 av jalejale
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) da må du laste ned 2% til... hehe... så smør deg med tolmodighet... 1min igjen av å laste ned her... det funker for f*** ikke... trøkker på red orchestra i steam, så kommer den boksen opp, med "preparing to play..." men den forsvinner med en gang, og ikke noe mer skjer... Endret 14. mars 2006 av jalejale
Saddlefall Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 da må du laste ned 2% til... hehe... så smør deg med tolmodighet... 1min igjen av å laste ned her... 5753761[/snapback] Ja, kommer sikkert til å ta evigheter... Trådløslinja her pluss Steam er ikke akkurat veldig raskt.. Men men, har god tid jeg forsåvidt.
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) okeiiiiii starta maskinen på nytt, funket ikke startet å validere filer, funket, det var bare 81% (!!) av filene som var brukenes... så resterende 19% på lastes ned på nytt... jeg har ikke gjort annet enn å vente jo, så blir det ødelagt... steam er ikke så flink til å dra linjekapasitet nei. jisses... bare 123 minutter igjen.. Endret 14. mars 2006 av jalejale
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hva skjer da, var det ikke klokken 2000 det skulle lanseres? Står framdeles som unreleased hos meg
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) start steam på nytt du vennen... edit: er på 84% nå... (for andre gang...) Endret 14. mars 2006 av jalejale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå