Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes alle episodene i det siste har vært høyt nivå på jeg. Liker at de utforsker den mørke og fortapte siden til brødrene. Dean er helt nedslått nå og så si klar til å bare gi opp, sam er også nedtrykt men holder motet litt oppe enda, og cas er også helt knust etter nyheten om Gud. Ut fra beskrivelsen til neste episode så virker det som det kan bli spennede. Jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar

Han ble vel skuffet fordi det ikke hjalp dem med å finne Gud.

Også har det vel noe med at han ikke ser lyset i tunnelen, alt håp for han er ute ser det ut som.

 

Det at han kastet noe som han var så knyttet til symboliserer vel bare tilstanden Dean går igjennom nå.

 

En kombinasjon av dette tror jeg gjorde at han kastet det.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Han ble vel skuffet fordi det ikke hjalp dem med å finne Gud.

Også har det vel noe med aT han ikke ser lyset i tunnelen, alt håp for han er ute ser det ut som.

 

Det at han kastet noe som han var så knyttet til symboliserer vel bare tilstanden Dean går igjennom nå.

Det første der har jeg liten tro på, han visste vel ikke at det kunne hjelpe med å finne gud til å begynne med. Det var vel fordi det var en gave fra Sam at han var knyttet til det.

 

Det andre der, at det symboliserer tilstanden hans har jeg mere tro på, virker som om han ser utrolig mørkt på ting for tiden :(

Lenke til kommentar

Så vidt jeg fikk med meg er det et symbol på Gud. Mange kristne går med et kors rundt halsen for å være nært Gud, og Dean gikk med det smykket. Det har beskyttet ham hele livet, og han har alltid vist at Gud holder et øye med ham. Men etter han snakket med fyren i hagen vet han at Gud driter i hva som skjer. Om Gud eksisterer eller ikke er ikke lenger viktig, og smykket er derfor ubrukelig.

Lenke til kommentar

Tror nok også det er et symbol på at forholdet mellom han å sam også blir dårligere å dårligere. I himmelen fikk han se at ingen av Sams beste minner var med han eller familien, og han følte seg veldig sviktet av det. Å sammen med alt annet som har skjedd mellom de i det siste så har han nok mistet en del troen på de 2 sammen også

Lenke til kommentar

Så vidt jeg fikk med meg er det et symbol på Gud. Mange kristne går med et kors rundt halsen for å være nært Gud, og Dean gikk med det smykket. Det har beskyttet ham hele livet, og han har alltid vist at Gud holder et øye med ham. Men etter han snakket med fyren i hagen vet han at Gud driter i hva som skjer. Om Gud eksisterer eller ikke er ikke lenger viktig, og smykket er derfor ubrukelig.

 

Det er jeg egentlig uenig i. Dean har jo ikke trodd på ham engang. Når Castiel først kom inn i serien og fortalte han var en engel og at det fantes en Gud så ble Dean skeptisk, selv om han visste at demoner osv eksisterte så hadde han likevel ikke trodd på at det fantes en Gud. Det er ikke derfor han gikk med smykket, det var jo først og fremst fordi han fikk det i gave av Sam når han var liten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...