Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og en serie blir sjelden bra uten en hovedhandling. Man går lei visst det blir det samme hele tiden.

 

sant sant..ser for meg en heeeelsikes avsluttning og kjenner jeg dean og sam rett så gir de seg ikke med det første, tipper det de tar med seg flere enn helvete hadde regnet med inn i avgrunn :D :D gleder meg som en unge :D

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si de har drett det ut for langt. Demoner har vært med helt siden starten, om en ikke i så stor grad som nå. Yellow Eyes var jo for eksempel en demon, selv om han hadde gule øyne. Og når vi tenker etter handlingen:

 

1. sesong: Yellow Eyes / finne faren deres

2. sesong: Yellow Eyes / få faren deres ut av Helvete

3. sesong: stoppe demonene / redde Dean fra å bli sendt til Helvete

4. sesong: stoppe apokalypsen / Sam bruker demonkrefter

5. sesong: sende Djevelen tilbake til Helvete

6. sesong: ????

 

Ser man det slik har det da vært brukbart med variasjon mellom sesongene? De to første sesongene var nok litt for like, men fortsatt er de to av favorittsesongene mine.

Lenke til kommentar

Som thecrow77 sierhar demonene vært med siden dag 1. Personelig har jeg ikke noe imot englene, det jeg derimot ikke liker er hva neste sesong skal handle om. De kjemper mot djevelen nå, den eneste skapningen som er mer mektig er vel gud. Og jeg tviler på det viser seg at Gud er den slemme og neste sesong går med på å kverke han.

Lenke til kommentar

En arch engel er det sterkeste vi har sett til nå og Lucifer er en arch engel. Dermed er han sammen med de andre arch englene de sterkeste skapningene på på/under/over jorda. Tipper de har en så stor styrke at de ikke klarer å kjempe mot hverandre uten en riktig wessel og det er derfor de ikke bare møtes med en gang.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...