Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Famine var noe av det fæleste jeg har sett. Litt av en kar. *grøss* Ellers en rimelig god episode synes jeg. Fikk fryktelig vondt av Dean på slutten. :(

 

Nå er det hellatus IGJEN da...... :(

 

svarten meg sjukt hvor bra de spiller, føler jo med fyrn der han står og spør om hjelp så man får gåshud nedover ryggen...huff stakkar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne episoden var spesielt bra.

Serien generelt er preget av noen utrolige gode replikker. Jeg holdte på å dette ut av stolen når Dean spurte "er dette slosskampen, er vi i en kamp nå!?" lololol.

 

Mange gode skuespillere i serien. Dean er god - men er ikke spesielt begistret over Sam. Heller ikke over mange av de kvinnelige skuespillerne, de virker som er ansatt på grunn av utseendet fremfor skuespillertalent.

 

Castiel spiller godt, og han sult-rytteren i rullestolen nå var meget grøssende.

 

Jeg synes det også er fint å se at en fiksjonserie tørr være så voksen som Supernatural. Det er ikke mange voksne serier der ute, men noen av scenene i sist episode var bare utrolig ekle og groteske.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bra episode, ja. Ash er jo helten forøvrig. Her hacker vi rett og slett 'Heaven'. Castiel stjal dog showet med 'son of a bitch'.

 

Gleder meg ufattelig mye til konklusjonen. Sitter å lader opp med daglige doser 'Kansas - Carry On My Wayward Son'.

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar

Bra episode, ja. Ash er jo helten forøvrig. Her hacker vi rett og slett 'Heaven'. Castiel stjal dog showet med 'son of a bitch'.

 

Gleder meg ufattelig mye til konklusjonen. Sitter å lader opp med daglige doser 'Kansas - Carry On My Wayward Son'.

 

hehe Ash e fan meg bra kul!, synes bra synd i gutta nå altså, her har vi de to mot resten av verden..og mere til, spiller litt kansas!, keep a six pack on ice for us :D

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man ikke si hva som skjer i episodene? Man har blitt enige at dette er amerikansk sendeskjema. Forøvrig en fin episode.

Går an å bruke litt skjønn da, gutt.

Spoiler-tag er en fin ting, selv om vi følger amerikansk sendeskjema betyr ikke det at alle ser episodene tvert.

(selv om jeg gjorde det akkurat denne gangen. :p)

 

Husker folk var flinkere til å tenke før. Good times.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man gå inn en tråd når en ny episode er sent? Du ber jo om å bli spoilet. Desuten hvis folk begynner å sette ting i spoilertags etter episoden er sent, så vet man ikke om de diskuterer episoden eller fremtidige episoder. Og det er etter min mening et større problem.

Lenke til kommentar

Går an å bruke litt skjønn da, gutt.

Spoiler-tag er en fin ting, selv om vi følger amerikansk sendeskjema betyr ikke det at alle ser episodene tvert.

 

Husker folk var flinkere til å tenke før. Good times.

Går man inn i en tråd uten å ha sett siste episode ber man om å bli spoilet. For min egen del driter jeg i om jeg spoiler for folk som ikke har sett episoden. Det er deres egen feil at man absolutt skal inn å lese, når man ikke har sett episoden. Det går også an å bruke litt skjønn selv vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...