Gå til innhold

"lovlig" med så høy pris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjermkortet i PC-en er GeForce 6200 256 MB DDR-minne. Fordelen med et raskt skjermkort er at PC-en takler de nyeste og mest avanserte spillene på markedet og at redigering av bilder eller film går som en lek og man reduserer ventetiden og belastningen på hoved prosessor.

haha :!:

 

Makan til ros på den pcen, om noen kjøper denne så skjønner jeg ikke noenting! Om det er lovlig eller ikke kan diskuteres. Prisen har ikke noe å si, men hva de sier om den kan vel "diskuteres".

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Skjermkortet i PC-en er GeForce 6200 256 MB DDR-minne. Fordelen med et raskt skjermkort er at PC-en takler de nyeste og mest avanserte spillene på markedet og at redigering av bilder eller film går som en lek og man reduserer ventetiden og belastningen på hoved prosessor.

haha :!:

 

Makan til ros på den pcen, om noen kjøper denne så skjønner jeg ikke noenting! Om det er lovlig eller ikke kan diskuteres. Prisen har ikke noe å si, men hva de sier om den kan vel "diskuteres".

5589623[/snapback]

Jeg synest det er trist at mange går på slike tilbud, enten det er på QXL eller i butikker.
Lenke til kommentar
FLOTT DESIGN

Flott å flott fru. Blom...

HOVEDKORTET ER TESTVINNER ER DEN NYE s-939

Sikkert fint, men hvilket?

MASKINEN HAR DET SISTE I HARDWARE OG LAR SEG OPPGRADERE I MANGE ÅR

Veit ikkje heilt om 6200 er det siste, men oppgradere kan du vel gjere med dei fleste maskiner.

RAIDMAX er et kabinett helt i toppen av de beste design kabinett på markedet

:!:

17 " LCD SKJERM/ LG/ ACER / SAMSUNG / NEOVO

Ikkje heilt sikker?

Lenke til kommentar
Skjermkortet i PC-en er GeForce 6200 256 MB DDR-minne. Fordelen med et raskt skjermkort er at PC-en takler de nyeste og mest avanserte spillene på markedet og at redigering av bilder eller film går som en lek og man reduserer ventetiden og belastningen på hoved prosessor.

haha :!:

 

Makan til ros på den pcen, om noen kjøper denne så skjønner jeg ikke noenting! Om det er lovlig eller ikke kan diskuteres. Prisen har ikke noe å si, men hva de sier om den kan vel "diskuteres".

5589623[/snapback]

 

Beskrivelsen av det skjermkortet er det dummeste jeg har hørt, er jo bare og le :!: av det, men kjipt for de som ikke vet bedre.. :nei:

Lenke til kommentar
Du må være litt slem mot personen.

 

Spør: "Hva slags LCD-skjerm følger med? Er det LG, Acer, Samsung eller Neovo?. Følger det med lisensbrev på alle programmene som følger med? Hvor mye koster det ekstra og få komplett office-pakke?"

5589781[/snapback]

Virker som "YANIT" er en forhandler eller noe, da de dominerer hele den første siden av "pc over 2.4 ghz" på qxl med sine "super tilbud" Og det med alle lisens greine er greit nok. Men tenk på hva de skriver om den HW'n som er inni da. Når ble GeForce 6200 et "toppkort" da? :tease:

 

Edit: er ikke januar nå heller :p

Endret av Andy_12
Lenke til kommentar
Du må være litt slem mot personen.

 

Spør: "Hva slags LCD-skjerm følger med? Er det LG, Acer, Samsung eller Neovo?. Følger det med lisensbrev på alle programmene som følger med? Hvor mye koster det ekstra og få komplett office-pakke?"

5589781[/snapback]

 

Du risikerer å bli utestengt fra QXL ved å komme med spørsmål som kan "stille selger i dårlig lys". Det betyr vel at dem liker denne typen selgere... Det virker som om mange salg = du kan gjøre som du vil.

Lenke til kommentar

Det som er tragisk er at flere maskiner allerede er solgt for over 10 k.

 

Programbundelen er nokså stor og trekker opp faktisk pris, men her er det fortsatt snakk om minst 3000 kr i overpris, om ikke mer.

 

64 prosessoren har innebygdt virusbeskyttelse som sammen med Windows XP (krever SP2) gjør hverdagen din litt tryggere

 

Har jeg gått glipp av noe fundementalt her ? Eller menes det "anti root-kit" ?

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
Det som er tragisk er at flere maskiner allerede er solgt for over 10 k.

 

Programbundelen er nokså stor og trekker opp faktisk pris, men her er det fortsatt snakk om minst 3000 kr i overpris, om ikke mer.

 

64 prosessoren har innebygdt virusbeskyttelse som sammen med Windows XP (krever SP2) gjør hverdagen din litt tryggere

 

Har jeg gått glipp av noe fundementalt her ? Eller menes det "anti root-kit" ?

5590124[/snapback]

Se her: Enhanced Virus Protection.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...