Gå til innhold

Får ikke slettet mappe


Anbefalte innlegg

Jeg har som så mange andre falt for fristelsen å laste ned (...) ja, dere skkjønner greia. Jeg fant fort ut at dette ikke var noe sjakktrekk og skulle til å slette driten igjen. DER kommer das problem, mappen NEKTER å la seg fjerne! Den standard "mappen brukes av et annet program"-feilmeldinga dukker opp, og ingenting skjer. Hvorfor? Jeg har avsluttet alle bemerkelsesverdige programmer, restartet, kjørt ccleaner t.o.m. men akk..

 

Finnes det noen måte å tvinge pc'en til å slette den mappa??

 

På forhand, takk

 

Mvh.

-Niklas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har som så mange andre falt for fristelsen å laste ned (...) ja, dere skkjønner greia. Jeg fant fort ut at dette ikke var noe sjakktrekk og skulle til å slette driten igjen. DER kommer das problem, mappen NEKTER å la seg fjerne! Den standard "mappen brukes av et annet program"-feilmeldinga dukker opp, og ingenting skjer. Hvorfor? Jeg har avsluttet alle bemerkelsesverdige programmer, restartet, kjørt ccleaner t.o.m. men akk..

 

Finnes det noen måte å tvinge pc'en til å slette den mappa??

 

På forhand, takk

 

Mvh.

-Niklas

5587807[/snapback]

 

Åpne notepad. Velg lagre som. Gå til stedet du har lagra fila, og klikk en gang på den, for å velge samme filnavn til notepad fila di. klikk lagre. Si ja til å erstatte den gamle fila med denne nye. Gå til stedet du nå har lagra den nye fila og slett denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...