Gå til innhold

Utrolige "Huntah weapns"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk burde sette seg inn i hva som er bra for en hunter før de begynner å gjøre narr av dem. Masse bilder der av ting som ikke er dumt for hunters å ha i det hele tatt.

Synes den siten der er skikkelig krampeaktig.

Skrevet (endret)
Folk burde sette seg inn i hva som er bra for en hunter før de begynner å gjøre narr av dem. Masse bilder der av ting som ikke er dumt for hunters å ha i det hele tatt.

Synes den siten der er skikkelig krampeaktig.

5587488[/snapback]

Deathbringer, Vis'kag, gutgore ripper, Thunderstrike og Felstriker er bra for hunter? :nei:

De andre har kanskje noen få stats som en hunter trenger

Endret av jonasdaman
Skrevet

er vel ikke noe problem dersom alle de andre i guildet som "skal ha" disse våpnene har fått de før? hva skal en warrior med to hvis en hunter kan bruke det?

skjønner ikke hva som er problemet egentlig..

Skrevet
er vel ikke noe problem dersom alle de andre i guildet som "skal ha" disse våpnene har fått de før? hva skal en warrior med to hvis en hunter kan bruke det?

5587519[/snapback]

Før nerfen var det i alle fall _veldig_ bra for rogues etter hva jeg forstår. Og de bildene er relativt gamle, så å gi de til en hunter framfor tanks og rogues er helt bak mål.

Skrevet (endret)

Er en hunter med Zin Rokh på serveren min og. Han fikk den fordi ingen andre trengte den, noe som jeg tror også er tilfellet på noen av bildene det ble linket til.

Endret av Sigga
Skrevet

5587519[/snapback]

Skal litt til at alle warrior i raidet har Askhandi :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...