Gå til innhold

Hakkar blei buffa ;>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig litt mer utfordring i ZG. Eller, Tiger og Panther blei nurfa, men Hakkar fikk seg en skikkelig buff :D

Så, ja, tenkte vi kanskje kunne utveksle litt kunnskap? Hvordan tar dere Hakkar? Hva har dere prøvd om det ikke funket? Blablabla..

Han har disse 2 abilitiene (afaik);

1. Mind-controller personen som har aggro med hurtige mellomrom

2. Drainer life (som før), men gjør dette mye sjeldnere enn før patchen

Vi prøvde å holde 3 MT's på han. Hver MT hadde en designert sheeper, sånn at når han blei MCa, sheepet magene han. Siden man blir MCed såpass ofte, fant vi ut at det ikke holdt med 2 tanks.

CTRA's warnings for lifedrain så ikke helt ut til å fungere, så det vi gjorde, var at vi drepte en son så ofte som mulig, siden poison varer 1min. Dette gjorde at vi hadde poison konstant på oss, som gjorde at vi var forberedt på lifedrain.

Men, vi holdt bare til 75% :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde 2 tanks på han.. Og gikk allin DPS.. Han døde :)

pluss litt sånn poison greier, når CTRA sier 20sec igjen til drain - kan dere stikke hente en ny en.

Skrevet

fikk oss et lite sjokk når vi møtte på han rett etter patch ja. Va ikke klar for en så buffa hakkar i det hele tatt.

Eneste man er nødt til å gjøre nå er å behandle han mer som en vanlig boss, utnytte alt man gjorde før, bare at man må selv ta livet fra han.

Skrevet

Vi hadde 2 MT på han, og alle rouge/dps warrior gikk full dps på han.. når det bare 30sek til life drain løp alle tilbake å fikk posion på deg.. så var det fram igjen...

gikk fint det

Skrevet

Tok han på andre forsøk i går. Han er super sensitiv når det kommer til threat nå merket vi fort. <3 400 rep.

Fikk 3000 rep for ett fullt run.

Skrevet

God damn! Det er helt utrolig hvor lite man skjønner når man har klart å rote seg inn på en wow -tråd, hvis man ikke har spilt spillet! :blink:

Er ikke første gangen jeg har lest igjennom en tråd, og endt opp sittende å klø meg undrende i hodet. :hmm:

Skrevet
God damn! Det er helt utrolig hvor lite man skjønner når man har klart å rote seg inn på en wow -tråd, hvis man ikke har spilt spillet! :blink:

Er ikke første gangen jeg har lest igjennom en tråd, og endt opp sittende å klø meg undrende i hodet.  :hmm:

5581670[/snapback]

Der tok du orda ut av munnen på meg... :!:

Skrevet

Noen som har prøvd en druid som tank ?

MC´en hans funker i utganspunket kun på humanoids og druids i bear form er beasts :)

Skrevet

Er ikke første gangen jeg har lest igjennom en tråd, og endt opp sittende å klø meg undrende i hodet.  :hmm:

5581670[/snapback]

lol

Du følger med altså?

Skrevet

Han er mye morsommere nå.

Warriors og Rogues kan faktisk gjøre noe nå.

Han er ikke spesielt vanskelig selv om det kreves mer taktikk en før.

2 MTs holder i massevis, pass på at warriorne bruker Intimidating Shout før dme blir MCet ellers vil dere bli fearet.

Han slår heller ikke noe spesielt hardt, på første tryen tanket jeg (rogue) han fra 30 til 14%. Da gikk han i Enrage og slo meg for 20k med vanlige slag.

Eneste "problemet" er å få drept han før det har gått 10 minutter, noe vi ikke greide på første try siden 3 DPS klasser døde på pullet uten at jeg vet hvordan dem greide det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...