Gå til innhold

Valentine - hva gjør en for madammen?


Alekz88

Anbefalte innlegg

Tja.. For min del blir det vel å sitte å brenne bilder av eksen....

5581248[/snapback]

Det er faktisk et veldig vanlig ritual for mange på akkurat den dagen.. :p

Har nok brent litt bilder eg og, men det var vel mer fordi det er gøy med ting som brenner..og det var vel strengt talt ikke valentines day heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fruen og jeg syns begge valentinesdag er kapitalistisk så vi har bestemt oss for å droppe gaver osv. Mulig det blir en bedre middag eller noe istedet.

 

Kan jo være en idè til andre og?

5582235[/snapback]

 

Advarsel: det er bare noe hu sier , og når du ikke kjøper blomster får du ett helvete i minst ei uke framover ;)

5582275[/snapback]

 

Hvis de nettopp har blitt sammen kan det være du har rett. Men har de vært sammen i flere år så regner jeg med at Iperik kjenner henne godt nok til å vite om hun mener det eller ikke. Da kan hun føle seg overkjørt hvis han likevel kjøper noe til henne. Ikke kult å sitte der uten noe hvis han plutselig kjøper noe.

Lenke til kommentar

Crap, nå ble jeg usikker her! Skulle ikke skrevet i denne posten alikevel tydeligvis :p

 

Har ikke vært sammen lenge, dvs er vel egentlig ikke offisielt sammen ennå heller så det er helt i startgropa. Men hu er veldig antikapitalistisk når det gjelder jul og bursdag og så vet ikke om hun mener det eller ikke jeg. En enkel rose kan det jo gå ann å kjøpe sånn for å safe`n inn, betyr vel "jeg er glad i deg" eller no sånt?

Lenke til kommentar
Crap, nå ble jeg usikker her! Skulle ikke skrevet i denne posten alikevel tydeligvis :p

 

Har ikke vært sammen lenge, dvs er vel egentlig ikke offisielt sammen ennå heller så det er helt i startgropa. Men hu er veldig antikapitalistisk når det gjelder jul og bursdag og så vet ikke om hun mener det eller ikke jeg. En enkel rose kan det jo gå ann å kjøpe sånn for å safe`n inn, betyr vel "jeg er glad i deg" eller no sånt?

5582456[/snapback]

 

Det er sikkert lurt ;) Dessuten, hva skader det å gi litt oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Tror Valentinsdag er en av de dagene jeg er veldig takknemelig for å være singel.

5582584[/snapback]

Da har du aldri blitt belønnet for en vellykket gave. :love:

5582912[/snapback]

 

Så sant så sant. Gaver og meg har aldri gått særlig bra. Julegave til eksen i år ble totalt fiasko, ikke fordi gaven var ræv. Jeg var så bekymra for at gaven sugde så jeg hinta ofte til hva det var. Errg.

Lenke til kommentar

Klart det steffyboy. Men man har jo bare seg selv å skylde om man har sagt at man ikke vil ha noe til bursdag/valentines osv

 

Har seff tenkt å gi gave til typen på valentines :) forventer ikke noe tilbake, vil bare gjøre noe fint for ham..pusen min :love:

 

Bursdagen hans ble litt merkelig også...så..jah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...