Gå til innhold

Verdens mest motbydelige kjendiser

Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klarer bare ikke Steven Segal. Alt for "slick" for min smak. Eneste filmen hans som er bra er denne for der dør han i begynnelsen

5590144[/snapback]

Haha, du har så rett. Hver gang det er filmer med han på fjernsynet, fryder jeg meg når det står handlingen i avisa. Han er alltid en utradisjonell politimann eller en avtroppet spesialagent som redder resen av folkene i filmen. Alltid. Og han er så syyykt bad. Alltid. Har aldri sett en film med han i hovedrollen fått bedre enn 3...

Skrevet
Klarer bare ikke Steven Segal. Alt for "slick" for min smak. Eneste filmen hans som er bra er denne for der dør han i begynnelsen

5590144[/snapback]

Haha, du har så rett. Hver gang det er filmer med han på fjernsynet, fryder jeg meg når det står handlingen i avisa. Han er alltid en utradisjonell politimann eller en avtroppet spesialagent som redder resen av folkene i filmen. Alltid. Og han er så syyykt bad. Alltid. Har aldri sett en film med han i hovedrollen fått bedre enn 3...

5590296[/snapback]

Liker det best når han hopper av toget i fart, ruller bortover bakken, reiser seg og så er sveisen like fin og dressjakka sitter like rett... Realisme på et høyt nivå :thumbup:

:nei:

Skrevet

5590144[/snapback]

5590296[/snapback]

Liker det best når han hopper av toget i fart, ruller bortover bakken, reiser seg og så er sveisen like fin og dressjakka sitter like rett... Realisme på et høyt nivå :thumbup:

:nei:

5590314[/snapback]

Det er jo det som er kos :thumbup:

Skrevet
wig_wam_21186a.jpg

hvis man kan kalle de kjendiser.

5590548[/snapback]

enig!! de kan heller kalles idioter...... :hmm: (nei jeg er ikke missunneli...liker faktisk endel glam rock sjøl...men de der er fæle...)

Skrevet (endret)

Britney Spears

FAT_BRITNEY.gif

Ja jeg synes hu er dødsfin når noen har brukt en hel arbeidsdag på å sminke henne opp, mens en annen har brukt flere timer på å photoshoppe henne etterpå. Men hu er ganske motbydelig uten sminke

Edit: fant flere bilder :tease:

1122904797UglyFacesPEARS.jpg

Endret av Linn Christin
Skrevet
INGEN DISSER SYSTEM OF A DOWN!

5575998[/snapback]

Som ihuga SoaD-fans vil jeg si at folk som sier slike ytringsfrihetsfiendtlige ting ikke er noen SoaD-fans, men teite fanboys. :)

(No offence)

5588832[/snapback]

Var kanskje en over reaksjon det ja :blush: Ble bare litt sur :)

Har som regel ikke noe i mot at ikke alle liker min type musikk da den er svært uvanlig. Tror jeg sa det sånn fordi jeg var trøtt :blush:

Jeg liker SoAD nettopp pga de gode tekstene deres, mange av de er politisk fengende (f.eks "Boom"), og pga den flotte musikken rett og slett.

Men som sagt, EoD :)

Skrevet

Linn Christin: Helt enig der :) Hun ser grusom ut uten sminke :nei:

Ed Hunter: Jah, spesielt Ricky Lake og Dr Phil. Det er heldigvis bare en ting som kan slå igjenom i statene (håper jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...