Gå til innhold

Verdens mest motbydelige kjendiser


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarer bare ikke Steven Segal. Alt for "slick" for min smak. Eneste filmen hans som er bra er denne for der dør han i begynnelsen

5590144[/snapback]

 

Haha, du har så rett. Hver gang det er filmer med han på fjernsynet, fryder jeg meg når det står handlingen i avisa. Han er alltid en utradisjonell politimann eller en avtroppet spesialagent som redder resen av folkene i filmen. Alltid. Og han er så syyykt bad. Alltid. Har aldri sett en film med han i hovedrollen fått bedre enn 3...

Lenke til kommentar
Klarer bare ikke Steven Segal. Alt for "slick" for min smak. Eneste filmen hans som er bra er denne for der dør han i begynnelsen

5590144[/snapback]

 

Haha, du har så rett. Hver gang det er filmer med han på fjernsynet, fryder jeg meg når det står handlingen i avisa. Han er alltid en utradisjonell politimann eller en avtroppet spesialagent som redder resen av folkene i filmen. Alltid. Og han er så syyykt bad. Alltid. Har aldri sett en film med han i hovedrollen fått bedre enn 3...

5590296[/snapback]

 

Liker det best når han hopper av toget i fart, ruller bortover bakken, reiser seg og så er sveisen like fin og dressjakka sitter like rett... Realisme på et høyt nivå :thumbup:

:nei:

Lenke til kommentar
Klarer bare ikke Steven Segal. Alt for "slick" for min smak. Eneste filmen hans som er bra er denne for der dør han i begynnelsen

5590144[/snapback]

 

Haha, du har så rett. Hver gang det er filmer med han på fjernsynet, fryder jeg meg når det står handlingen i avisa. Han er alltid en utradisjonell politimann eller en avtroppet spesialagent som redder resen av folkene i filmen. Alltid. Og han er så syyykt bad. Alltid. Har aldri sett en film med han i hovedrollen fått bedre enn 3...

5590296[/snapback]

 

Liker det best når han hopper av toget i fart, ruller bortover bakken, reiser seg og så er sveisen like fin og dressjakka sitter like rett... Realisme på et høyt nivå :thumbup:

:nei:

5590314[/snapback]

Det er jo det som er kos :thumbup:

Lenke til kommentar
INGEN DISSER SYSTEM OF A DOWN!

5575998[/snapback]

Som ihuga SoaD-fans vil jeg si at folk som sier slike ytringsfrihetsfiendtlige ting ikke er noen SoaD-fans, men teite fanboys. :)

 

(No offence)

 

5588832[/snapback]

 

Var kanskje en over reaksjon det ja :blush: Ble bare litt sur :)

 

Har som regel ikke noe i mot at ikke alle liker min type musikk da den er svært uvanlig. Tror jeg sa det sånn fordi jeg var trøtt :blush:

 

Jeg liker SoAD nettopp pga de gode tekstene deres, mange av de er politisk fengende (f.eks "Boom"), og pga den flotte musikken rett og slett.

 

Men som sagt, EoD :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...