Gå til innhold

"Must see" filmer


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker orginalen med Michael Caine, i mine øyne et lite stykke filmhistorie, mens nyinnspillingen "bare" ble en helt grei action-komedie.

 

EDIT: Så først nå at du er rimelig ny her på forumet MadsFN, velkommen skal du være. Var ikke meningen å gå til "angrep" på deg første dagen din :)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke LarsP her og linker til IMDb Top 250?

5569897[/snapback]

Braindead

5571435[/snapback]

 

Braindead er verdens verste søppel-B-film!

Peter Jackson's parodi på en skrekk-/grøsserfilm... Det eneste jeg synes var morsomt på hele greia, var helt i starten da de kutter opp han karen med øks pga. apebitt. Tror ikke jeg hadde synes at dette hadde vært morsomt eller, hvis jeg ikke hadde vært så overtrøtt.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke LarsP her og linker til IMDb Top 250?

5569897[/snapback]

Braindead

5571435[/snapback]

 

Braindead er verdens verste søppel-B-film!

Peter Jackson's parodi på en skrekk-/grøsserfilm... Det eneste jeg synes var morsomt på hele greia, var helt i starten da de kutter opp han karen med øks pga. apebitt. Tror ikke jeg hadde synes at dette hadde vært morsomt eller, hvis jeg ikke hadde vært så overtrøtt.

6011120[/snapback]

 

Braindead er vel for faen ikke parodi på skrekk filmer. Det er splatter ispedd en god dose mørk humor. Hva kan du ikke like med dette:

1. Kung-fu prest (alle filmer burde ha en)

2. Kanskje tidenes styggeste baby

3. Verdens beste scene som involverer en plenklipper.

Og viss du syns at dette er verdens verste søppel B-film, kan du faen ikke ha sett mye dårlig i din tid. Ble mer subjektivt enn vanlig, men er litt småirritert.

Lenke til kommentar
"Terkel i knipe" er absolutt ikke en "must see"-film  :nei:

6000409[/snapback]

Den filmen er jo genial, skjønner ikke hva du snakker om

6059676[/snapback]

 

Jeg skjønner godt hva han snakker om. Ta en dårlig animert film, legg til noen "fete" banneord, vips; så har du en film som alle kidsa liker og quoter 24/7 i et halvt år. Dårlig film.

Lenke til kommentar
"Terkel i knipe" er absolutt ikke en "must see"-film  :nei:

6000409[/snapback]

Den filmen er jo genial, skjønner ikke hva du snakker om

6059676[/snapback]

 

Jeg skjønner godt hva han snakker om. Ta en dårlig animert film, legg til noen "fete" banneord, vips; så har du en film som alle kidsa liker og quoter 24/7 i et halvt år. Dårlig film.

6059813[/snapback]

 

Ikke si at den ikke noe morsom. Ikke si at du ikke lo av den, for det er jeg garantert sikker på at du gjorde, med mindre du har mistet den hjernedelen som eier sans for humor. Jeg er enig med at den ikke er et MUST, men det var morsom. Jævlig morsom :p

Lenke til kommentar
"Terkel i knipe" er absolutt ikke en "must see"-film  :nei:

6000409[/snapback]

Den filmen er jo genial, skjønner ikke hva du snakker om

6059676[/snapback]

 

Jeg skjønner godt hva han snakker om. Ta en dårlig animert film, legg til noen "fete" banneord, vips; så har du en film som alle kidsa liker og quoter 24/7 i et halvt år. Dårlig film.

6059813[/snapback]

 

Ikke si at den ikke noe morsom. Ikke si at du ikke lo av den, for det er jeg garantert sikker på at du gjorde, med mindre du har mistet den hjernedelen som eier sans for humor. Jeg er enig med at den ikke er et MUST, men det var morsom. Jævlig morsom :p

6059844[/snapback]

 

Den var ikke morsom. Bare masse prepubertal humor. Er så utrolig enig med NightKeeper.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...