ohusby Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Inne i Local Area Connection Properties er det et valg om å ha på en Firewall. Hjelper denne firewallen ? Kan jeg slå den av, eller er ikke det så lurt ? Hjelper den i d hele tatt ? Hva kan skje _hvis_ jeg slår den av ? [ Denne Melding var redigert av: Prophecy på 2002-09-16 17:50 ]
Thlom Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Quote: Prophecy skrev (2002-09-16 17:43):Hjelper denne firewallen ? Ja, den hjelper. Men samtidig så lager den mye problemer hvis du bruker maskinen til litt mer enn bare MS tjenester (outlook express, MSN etc.) Quote: Kan jeg slå den av, eller er ikke det så lurt ? Slå den av, og last ned en skikkelig firewall som du kan konfigurere litt. XP-firewallen har jo bare to valg; av og på. Quote: Hjelper den i d hele tatt ? Det har jeg svart på. Den gjør ikke stort mer enn å skjule IP-adressen din så vidt jeg har fått med meg. Quote: Hva kan skje _hvis_ jeg slår den av ? Da kommer alle hackerene og hacker deg! Neida, det skjer ikke noe, bare at du er et enklere mål for script kiddies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå