Gå til innhold

Du må ikke sove MP3

Autopsy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finnes det et klipp der Øverland selv leser det altså? Det ble jo skrevet for en del år siden.

5562176[/snapback]

ja cden kom ut i 1993...rett etter internett for alvor tok av..

Skrevet
Finnes det et klipp der Øverland selv leser det altså? Det ble jo skrevet for en del år siden.

5562176[/snapback]

ja cden kom ut i 1993...rett etter internett for alvor tok av..

5562204[/snapback]

Åja, da så. :)

Skrevet
hmmm, var på folkebiblioteket i trondheim. Der hadde de den ikke. Trenger den til prosjekt  :cool:

5562219[/snapback]

Du kan jo alltids lese inn diktet selv da. Hvis det er skoleprosjekt, så kan ikke skolen tvinge deg til å legge ut for noe som koster penger.

Skrevet

prat med norsklæreren din. mange skoler har et ganske brukbart arkiv av gamle kasetter.

og du burde bruke tapen der øverland leser diktet selv..

Skrevet (endret)

Ja, tenkte på å gjøre det egentlig. Men ideèn var å lage "diktvideo" og ettersom det diktet er så virkningsfullt (les: gir gåsehud) når han leser det selv ville det vært best å brukt innspillingen hans. Skal se om jeg får lånt det fra u.skolen hvor jeg gikk før. Nemlig der jeg hørte det før. :hmm:

Endret av Autopsy
Skrevet

har spurt norsklæreren min og på biblioteket på skolen. (og folkebiblioteket som nevnt tidligere). I morgen får jeg høre på ungdomsskolen hvor jeg gikk før. Men, kan jo være at norsklæreren min fra u. skolen har CDen hjemme.

Skrevet
hvis du fremdeles er interresert så har jeg fått tak i diktet i mp3 format. kan sende den til deg via msn hvis du vil.

5563442[/snapback]

veldig gjerne!

Skrevet
hvis du fremdeles er interresert så har jeg fått tak i diktet i mp3 format. kan sende den til deg via msn hvis du vil.

5563442[/snapback]

ehy :) orker du sende til meg og? Adresse står i profilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...