Autopsy Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Arnulf Øverland - Du må ikke sove Noen som har dette "opptaket" eller vet hvor jeg kan finne det? Takktakktakk
_ART_ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jeg vil også ha dette diktet. Får skikkelig ekstrem gåsehud hver gang jeg hører det..
Pilot_ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Finnes det et klipp der Øverland selv leser det altså? Det ble jo skrevet for en del år siden. Endret 6. februar 2006 av Luzifer
magicus Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 http://www.nb.no/sesam/ettreff.php?resourc...elevel=browsing nasjonalbiblioteket har cden der dette 9minutters lydsporet finnes.
magicus Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Finnes det et klipp der Øverland selv leser det altså? Det ble jo skrevet for en del år siden. 5562176[/snapback] ja cden kom ut i 1993...rett etter internett for alvor tok av..
Pilot_ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Finnes det et klipp der Øverland selv leser det altså? Det ble jo skrevet for en del år siden. 5562176[/snapback] ja cden kom ut i 1993...rett etter internett for alvor tok av.. 5562204[/snapback] Åja, da så.
Autopsy Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 hmmm, var på folkebiblioteket i trondheim. Der hadde de den ikke. Trenger den til prosjekt
Pilot_ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 hmmm, var på folkebiblioteket i trondheim. Der hadde de den ikke. Trenger den til prosjekt 5562219[/snapback] Du kan jo alltids lese inn diktet selv da. Hvis det er skoleprosjekt, så kan ikke skolen tvinge deg til å legge ut for noe som koster penger.
_ART_ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 prat med norsklæreren din. mange skoler har et ganske brukbart arkiv av gamle kasetter. og du burde bruke tapen der øverland leser diktet selv..
Autopsy Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 (endret) Ja, tenkte på å gjøre det egentlig. Men ideèn var å lage "diktvideo" og ettersom det diktet er så virkningsfullt (les: gir gåsehud) når han leser det selv ville det vært best å brukt innspillingen hans. Skal se om jeg får lånt det fra u.skolen hvor jeg gikk før. Nemlig der jeg hørte det før. Endret 6. februar 2006 av Autopsy
Autopsy Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 har spurt norsklæreren min og på biblioteket på skolen. (og folkebiblioteket som nevnt tidligere). I morgen får jeg høre på ungdomsskolen hvor jeg gikk før. Men, kan jo være at norsklæreren min fra u. skolen har CDen hjemme.
_ART_ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 hvis du fremdeles er interresert så har jeg fått tak i diktet i mp3 format. kan sende den til deg via msn hvis du vil.
Autopsy Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 hvis du fremdeles er interresert så har jeg fått tak i diktet i mp3 format. kan sende den til deg via msn hvis du vil. 5563442[/snapback] veldig gjerne!
K.. Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 hvis du fremdeles er interresert så har jeg fått tak i diktet i mp3 format. kan sende den til deg via msn hvis du vil. 5563442[/snapback] ehy orker du sende til meg og? Adresse står i profilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå