Gå til innhold

Tråden om mobilspillet Quadrapop

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor og når spiller dere det? Hva synes dere om det?

Hva er deres highscore i mobilspillet Quadrapop som følger med på SE W800i ?

Min er 90170

Noen som slår den? Kun seriøse svar! :cool:

Ingen juksing!

En form for bevis er fint :) Som bilde eller no :)

Endret av MicrolaXx
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Ok, mulig jeg det er en forskjell på spillet som er på w900. Det er der jeg har fått min highscore. Det stopper på level 9, men har ikke sett noen begrensning i highscore.

Min highscore liste ser slik ut:

1. 211885

2. 113580

3. 84365

4. 78350

5. 75910

Endret av BaalZ
  • 6 måneder senere...
Skrevet

noen som vet om quadrapop finnes til p800/900/910? hadde vært kjempekult, prøvde det ut på fattern's p990, og ble hekta med en gang!

PS: highscore: 9990 (jeg vet det, sugent :p )

Skrevet

dersom dere laster ned quadrapop på nytt fra SonyEricsson vil dere få den nye versjonen i stedet, der stopper det ikke på 99'999 så du kan spille videre, ellers helt likt (dette gjelder w800i) samboeren min har ca 370'000 som rekord på sin, jeg har bare stusselige 77'670 på min k800i, men w800i er mye bedre å spille på pga tastaturet synes jeg

• 2 uker senere...
Skrevet

Min topscore er litt over 170 000. Jeg følte meg ganske god pga. det, men så viste det seg at en kompis hadde over 1 000 000. Nei, jeg kødder ikke. Jeg har sett det med egne øyne. Det laveste resultatet på topscorelista var vel 700 000.

• 3 måneder senere...
Skrevet

HaHA folkens! Deres score suger! jeg har nå passert 2 mill! slå den du! Alle mine score er over 800.000! Virker som e har lite å gjøre, men setter bare spillet på pause fra tid til å jobber videre på scoren når e har tid.....

Skrevet
HaHA folkens! Deres score suger! jeg har nå passert 2 mill! slå den du! Alle mine score er over 800.000! Virker som e har lite å gjøre, men setter bare spillet på pause fra tid til å jobber videre på scoren når e har tid.....

7931332[/snapback]

Noe sier meg at du er en ung gutt med litt for mye frittid... Begynn på det lokale fotball-laget eller noe... ;) Ikke frekt ment altså..

Skrevet

7931332[/snapback]

Noe sier meg at du er en ung gutt med litt for mye frittid... Begynn på det lokale fotball-laget eller noe... ;) Ikke frekt ment altså..

7964677[/snapback]

Veeel. ja mi fly mekaniker har ikke akkurat så j#%&lig masse å gjøre akkurat nå! :hmm: Å fotball e e alt for tung i rævva til å drive med! :p

Skrevet

Rekorden min er 931.545.

Brukte sikkert en uke på den, men spilt typisk på bussen og sånn når jeg ikke har noe bedre å ta meg til. Var game over da jeg spilte fyllesyk og reaksjonsevnen var laber! :D

Skrevet

min er litt stusselig, spiller veldig sjeldent da, siden jeg ofte driver med andre spill.

1. 26680

2. 18070

3. 14885

4. 14330

5. 13170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...