Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Usakligheter ødelegger tråden.

5600405[/snapback]

Det samme gjør faktisk metadiskusjon.. ta det opp med mods over en rapportering om du har noe å utsette på diskusjonen :)

Apropos rimming: hvorfor liker du det/liker du det ikke (svar kun derosm du er seriøs) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Apropo stønning, jeg stønner ikke :p men puster litt tyngre, heh ;)

Har bedt dama stønne, men hu syns det er unødvendig når hu må gjøre det med vilje :p

5598126[/snapback]

Hehe, har du bedt ho om å stønne? - "Stønn til meg din skitne tøs! JAH! Stønn sier jeg!"

Mnei... Det er bedre å bare få henne til å føle seg trygg og sikker, så stønner hu sikkert av seg selv :)

Skrevet
Apropo stønning, jeg stønner ikke :p men puster litt tyngre, heh ;)

Har bedt dama stønne, men hu syns det er unødvendig når hu må gjøre det med vilje :p

5598126[/snapback]

Hehe, har du bedt ho om å stønne? - "Stønn til meg din skitne tøs! JAH! Stønn sier jeg!"

Mnei... Det er bedre å bare få henne til å føle seg trygg og sikker, så stønner hu sikkert av seg selv :)

5601652[/snapback]

Hehe. Funker sikker for noen :thumbup:

Skrevet
Ikke alle som finner det naturlig å stønne når man har sex ?

5599704[/snapback]

Kommer an på om jeg har det godt eller ikke. Jeg stønner ikke, med mindre jeg føler for det.

Har man et dårlig ligg, så finner ingen grunn til å stønne.

Skrevet

Har noen av dere hatt sex akkompangert av tom waits?

Har bestemt meg for å teste det ut, tenker det blir meget mekanisk, eller kanskje bare sært.

Så da var det bare å finne noen sær nokk til å lure med til Tom Waitskos. :fun:

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Lokker man med sex, har man en tendens til å kunne lure folk med på det meste, også Tom Waitskos :)

Skrevet

Noen som har knulla mens Candyshop har gått på anlegget? Det er faen meg god knullemusikk det... Hvis du er uenig så si gjerne fra hva din type knullemusikk er...

Skrevet
For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg:

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

5558355[/snapback]

Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min.

Skrevet

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

5558355[/snapback]

Ja, eller slutte akkurat før du kommer, også peise på videre. Gjør du det 2ganger, så er du sikker på å ikke komme før på 30min.

5606030[/snapback]

Eller hvis du er drita på alkohol, så holder du ut mye lengre. Hvertfall jeg.

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet (endret)

5558355[/snapback]

5606030[/snapback]

5606214[/snapback]

Hvis man da i det hele tatt får den opp :p

Fins vel kondomer som er satt inn med noe lett bedøvende middel for å sette ned følsomheten også...

img_956547740_0.jpg

Lurer på om den også finnes i flytende form...

Endret av Slettet-Axby2kEH
Skrevet

5558355[/snapback]

5606030[/snapback]

5606214[/snapback]

Men det kan vanke erekjsonstrøbbel. Pass på inntaket!

Skrevet
Lokker man med sex, har man en tendens til å kunne lure folk med på det meste, også Tom Waitskos :)

5605834[/snapback]

Skal som sagt sjekkes ut. Får se til helga :)

Skrevet
Hva er Tom WaitsKos?

5606471[/snapback]

Tom WaitsKos er da å kose mens Tom Waits spille i bakgrunnen. Aller helst noe fra swordfishtrombones for å gjøre kvelden spesiell.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...