Gå til innhold

Gamespy har åpnet 2 unlocks idag!


Anbefalte innlegg

I forberedelsene til den nye patchen har vi fått muligheten til å åpne 2 unlocks til. :w00t:

Men det kommer nye unlocks til EuroForce, så det kan kanskje lønne seg å spare dem hvis du er langt unna neste rank.

 

"Noen" liker å bruke fremmedord som f.eks. "konfigurere" istedenfor "åpnet", men det er jeg som velger ordene i min egen trådtittel. Har "noen" problemer med det, kan den/de lage sin egen tråd.

Endret av FPShooter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligheten for at den nye sniper unlocken blir L96A1? (så får CS horene noe å spille BF2 for også! :p )

 

og P90 for AT?

 

Mine antagelser

 

* HK53A3 - Spec Ops?

* Famas - Spec Ops/Medic?

* SA80 L85A2 - Medic?

* SA80 L85A2 with UGL (AG-36) - Assault

* HK21 - Support?

* Benelli M4 - Engineer?

* P90 - AT?

* L96A1 - sniper

 

De har gjort det vanskelig ved å introdusere ett våpen mer enn det er klasser :p Mulig at SA80/L85A2 ikke blir "ny" da, ettersom den finnes fra før i spillet som unlock..

 

Isåfall tror jeg det blir:

 

* HK53A3 - Spec Ops?

* Famas - Medic?

* SA80 L85A2 with UGL (AG-36) - Assault

* HK21 - Support

* Benelli M4 - Engineer?

* P90 - AT?

* L96A1 - sniper

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Logget påidag, plutselig hade jeg 5 unlocks. :grin:

 

Jeg sparer opp da jeg ikke vil bruke våpna jeg kan unlocke nå. Blir vel å unlocke sniper og AT. For vi som ikke kjøper Euroforce får ikke mer enn AT og Sniper unlock ekstra?

5549866[/snapback]

5? Jeg fikk bare 2. Får alle som er over 20000, 5 unlocks?

 

må du laste ned updaten eller`?

5550348[/snapback]

Nei.

 

-----------------------------------------------------------------

 

Hvordan blir det når patchen kommer? Får man nye unlocks da? Eventuelt, hvor mange?

Lenke til kommentar
Logget påidag, plutselig hade jeg 5 unlocks. :grin:

 

Jeg sparer opp da jeg ikke vil bruke våpna jeg kan unlocke nå. Blir vel å unlocke sniper og AT. For vi som ikke kjøper Euroforce får ikke mer enn AT og Sniper unlock ekstra?

5549866[/snapback]

5? Jeg fikk bare 2. Får alle som er over 20000, 5 unlocks?

5550584[/snapback]

 

Jeg hadde spart tre fra før av. ;)

Lenke til kommentar
spiller for det meste medic men det blir sagt at la85 våpenet er det beste medic våpenet...

5555159[/snapback]

 

Faktisk så har jeg funnet ut at jeg liker G36E bedre til medic enn SA80...go figure

5555175[/snapback]

 

M16 er jo også et undervurdert våpen, i det minste på avstand, tross alt.

Men G36E 4r3 th3 pwn! :dribble:

Lenke til kommentar

Merka også plutselig at jeg hadde fått to ny unlocks. Men hvordan hadde du plutselig fått 5 stk?? Var det på grun av at du ahr nådd en viss poengsum? Skjønte ikke det der.

 

For øvrig så skulle jeg gjerne hatt tilgang til SF-våpenet Scar-H i Vanilla BF, men det hadde jo kanskje blitt litt overkill. Det er jo drøyt overlegent på SEALs mappene i SF.

 

Ser nå uansett fem mot P90, og hvis de fikser Barret .50 cal slik at den blir mer slik den burde være så driter jeg i AWM/AWPen. Per idag så er jo M24 mye sprekere og presis enn Barret, og det er bare for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...