Gå til innhold

Gamespy har åpnet 2 unlocks idag!

Anbefalte innlegg

Merka også plutselig at jeg hadde fått to ny unlocks. Men hvordan hadde du plutselig fått 5 stk?? Var det på grun av at du ahr nådd en viss poengsum? Skjønte ikke det der.

5? Jeg fikk bare 2. Får alle som er over 20000, 5 unlocks?

5550584[/snapback]

Jeg hadde spart tre fra før av. ;)

5550628[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merka også plutselig at jeg hadde fått to ny unlocks. Men hvordan hadde du plutselig fått 5 stk?? Var det på grun av at du ahr nådd en viss poengsum? Skjønte ikke det der.

5558011[/snapback]

Hadde du lest så hadde du sett at han hadde spart 5 fra før.

Edit: Teddy var sekundet før meg.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Det er ikke Gamespy som tar besluttningen om at flere unlocks skal åpnes. De bare utfører den praktiske delen av det. På damme måte er det ikke TV'en din som gir deg Rikets Røst på TV 2, men den gjør deg i stand til å se det. ;)

Man kan heller ikke si at det er Samsung som gir deg BF2 selv om skjermen din lar deg spille det.

Gamespy har ikke lov til å gi deg flere unlocks selv om de hadde hatt lyst til det.

Kanskje greit å sjekke fakta før du driter deg selv ut

Endret av Cyprus
Lenke til kommentar

Du gadd ikke sjekke fakta nei. Noen lærer aldri. :nei:

Latterlige argumenter du kommer med. Jeg har ikke sagt at pcskjermen min har åpnet unlocks, din raring. :!:

Derimot så har Gamespy fått "lov" å åpne 2 unlocks på kontoene våre.

Alle som har litt poeng på kontoen ser det når de logger seg inn.

Link: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=17067

Fakta:

We have a small heads up announcement regarding the next couple of weeks in BF2. Things are rolling along for the patch and the booster pack, and as expected you'll likely see them later this month. The patch will come first, and be well in place in time for the first Booster. That said, we want to inform you of a small oddity you may see in-game while we get the various aspects coordinated.

Short explanation: At some point in the next couple of weeks, you will see an empty in-game window pop-up, just like you received an award. This is just GameSpy detecting now that when the patch comes out you will get another weapon unlock. You should only ever see it once or twice, depending on how high your rank and how many unlocks you’ll have coming. Once the patch is out, your weapon unlock will be available in the BFHQ tab and you can make your choice.

Long Explanation: The next patch is going to give many players another weapon unlock at their current rank. In order to get the best testing results we are having GameSpy configure up the weapon unlocks now on their end. This allows us to test them in a true environment, which is rather effective. The side effect of this is that when this is first in place you are likely to see an empty placeholder message. It will look just like you received an award and will appear once for each unlock you’ve earned. This message would be telling you that you have received another weapon unlock, but we haven't patched the weapons in yet. So you will see this placeholder message which is harmless. When the patch is in place though, the stats system will think you already got your notification in- game. So you will want to hit the BFHQ tab and unlock your free weapon.

Thank you everyone for your attention, and we hope you all enjoy the upcoming new content! Game on.

- Shawn

Producer, Battlefield Live

EA Online

;)

Endret av FPShooter
Lenke til kommentar
Du gadd ikke sjekke fakta nei. Noen lærer aldri. :nei:

Latterlige argumenter du kommer med. Jeg har ikke sagt at pcskjermen min har åpnet unlocks, din raring. :!:

Derimot så har Gamespy fått "lov" å åpne 2 unlocks på kontoene våre.

Alle som har litt poeng på kontoen ser det når de logger seg inn.

Link: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=17067

Fakta:

We have a small heads up announcement regarding the next couple of weeks in BF2. Things are rolling along for the patch and the booster pack, and as expected you'll likely see them later this month. The patch will come first, and be well in place in time for the first Booster. That said, we want to inform you of a small oddity you may see in-game while we get the various aspects coordinated.

JShort explanation: At some point in the next couple of weeks, you will see an empty in-game window pop-up, just like you received an award. This is just GameSpy detecting now that when the patch comes out you will get another weapon unlock. You should only ever see it once or twice, depending on how high your rank and how many unlocks you’ll have coming. Once the patch is out, your weapon unlock will be available in the BFHQ tab and you can make your choice.

Long Explanation: The next patch is going to give many players another weapon unlock at their current rank. In order to get the best testing results we are having GameSpy configure up the weapon unlocks now on their end. This allows us to test them in a true environment, which is rather effective. The side effect of this is that when this is first in place you are likely to see an empty placeholder message. It will look just like you received an award and will appear once for each unlock you’ve earned. This message would be telling you that you have received another weapon unlock, but we haven't patched the weapons in yet. So you will see this placeholder message which is harmless. When the patch is in place though, the stats system will think you already got your notification in- game. So you will want to hit the BFHQ tab and unlock your free weapon.

Thank you everyone for your attention, and we hope you all enjoy the upcoming new content! Game on.

- Shawn

Producer, Battlefield Live

EA Online

;)

5581302[/snapback]

"fått "lov"" Ja akkurat, så de er bare sendebudet om du vil.

This is just GameSpy detecting now that when the patch comes out....

WE ARE having GameSpy configure up the weapon unlocks now on their end

Dermed blir det jeg sa mer korrekt. Du gadd ikke lese og tenke etter nei... tenkte nok det :nei: Noen lærer aldri :roll:

owned-cat.jpg

ownedstarwars.jpg

owned-car.jpg

Endret av Cyprus
Lenke til kommentar
Gamespy? Gamespy åpner ikke noen ulocks lol

Dice åpner unlocks.

5576794[/snapback]

Det er gamespy som fysisk gjør jobben med kontoene våre, inkludert unlocks.

EA bestemmer hva som skal gjøres.

Dice hverken bestemmer eller jobber med kontoene våre.

På hvilken planet blir ditt utsagn mer korrekt? :roll:

Endret av FPShooter
Lenke til kommentar

Dice åpner unlocks.

5576794[/snapback]

Det er gamespy som fysisk gjør jobben med kontoene våre, inkludert unlocks.

EA bestemmer hva som skal gjøres.

Dice hverken bestemmer eller jobber med kontoene våre.

På hvilken planet blir ditt utsagn mer korrekt? :roll:

Dice/EA bestemmer om det i det hele tatt skal gis noe flere unlocks EVER - gamespy må bare finne seg i å konfigurere på sin ende når Dice/EA sier at de skal gjøre det..

Dice (eid av EA) lager spillet og unlocksa mens EA distribuerer.

Sjakk, matt

owned-box.jpg

Endret av Cyprus
Lenke til kommentar

Dice åpner unlocks.

5576794[/snapback]

Dice/EA bestemmer om det i det hele tatt skal gis noe flere unlocks EVER

Dice lager spillet og unlocksa mens EA distribuerer.

5581433[/snapback]

Du begynner å nærme deg nå. Mangler bare "Gamespy åpner unlocks" så er du i mål.

Lenke til kommentar

Dice åpner unlocks.

5576794[/snapback]

Dice/EA bestemmer om det i det hele tatt skal gis noe flere unlocks EVER

Dice lager spillet og unlocksa mens EA distribuerer.

5581433[/snapback]

Du begynner å nærme deg nå. Mangler bare "Gamespy åpner unlocks" så er du i mål.

5581447[/snapback]

Dice åpner unlocs og gir gamespy beskjed om å konfigurere på sin ende.

Dice bestemmer over spillets innhold og virkemåte.

Det er ikke slik at dere kan takke Gamespy for unlocksa dere får - de bare gjør det som dice dikterer i saken.

Endret av Cyprus
Lenke til kommentar
Dice/EA bestemmer om det i det hele tatt skal gis noe flere unlocks EVER - gamespy må bare finne seg i å konfigurere på sin ende når Dice/EA sier at de skal gjøre det..

Dice (eid av EA) lager spillet og unlocksa mens EA distribuerer.

Sjakk, matt

5581433[/snapback]

konfigurere = ditt ordvalg for å "åpne opp for nye unlocks". Som jeg skrev i topicnavnet.

Selveid er veleid! :!:

Lenke til kommentar

Som sagt:

Dice åpner unlocs og gir gamespy beskjed om å konfigurere på sin ende.

Dice bestemmer over spillets innhold og virkemåte.

Det er ikke slik at dere kan takke Gamespy for unlocksa dere får - de bare gjør det som dice dikterer i saken.

Du kan droppe hersketeknikkene dine - funker ikke på meg serru :!:

Endret av Cyprus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...