Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lansering i Juli!! SE stresser ikke akkurat. Er markedet for en slik telefon lite? Er det bare jeg som skal ha en slik? Virker som om SE nedprioriterer gode businesstelefoner. Tror det blir en qtek på meg. Adjø SE.

5741021[/snapback]

Jeg har ventet på denne siden de første spesifikasjonene kom, men vet ikke nå om jeg gidder lenger... de venter ALTFOR LENGE!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dårlige nyheter:

Jeg var på Elektrofil i dag, og snakkeet men noen i Sony Ericsson. De at at P990i ikke har kommet til Norge enda, og SE får den 1 - 2 måneder før den kommer for salg. Det betyr at den sannsynlig vis ikke kommer før juli! Han i SE sa at jeg var heldig om jeg fikk den i Juni!

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle oppdatere folka mht UIQ mobilene til SE.

Vel, P990 er forsinket igjen, grunnet SW...

Men bare i to uker, ny dato er nå slutten av Juli.

M600 ser ut til å være her i begynnelsen av Juni.

:yes:

5878350[/snapback]

Kommer denne infoen fra samme hold som sier at N80 kommer i juni eller? ;)

Lenke til kommentar
Vel, P990 er forsinket igjen, grunnet SW...

Men bare i to uker, ny dato er nå slutten av Juli.

5878350[/snapback]

Er det mulig...

De skulle ikke bare legge hele mobilen på hylle da?

Tåpelig... Det står på siden dems: Kommer Snart, noe det nå har stått i.. tja.. 2 måneder??

De stresser ikke akkurat!

Lenke til kommentar
Jeg får komme med noe positivt om den da. Expansys.no selger den for 5.900 eks. mva. Så den blr ikke så dyr som den kune ha blitt. Dessverre har de ikke en dato enda :)

5907962[/snapback]

Hvorfor velge P990i framfor en pda da?

Du får jo en pda med mange flere muligheter til under den prisen inkl. mva.

Lenke til kommentar

ikke rart at prisen ikke blir den stiveste om den faktisk kommer så sent som i juli. kameraet som har 2mpx vil være regnet som alt for dårlig når den kommer, ettersom SE, Nokia og flere da for lengs har fått 3.2mpx i salg i visse telefoner. skjermoppløsningen kan vel sies å heller ikke være det helt store å skryte over. det er greit å kritisere fordi SE gjor det så mye bedre før.

 

P800 revolusjonerte med sin fargeskjerm og kamera, P900 oppgraderte denne og hadde i tillegg videofunksjon. De hadde det til felles at de hadde alt som var og tilby, og disse funksjonene fantes ikke å få bedre hos andre smarttelefoner. p910 hadde et elendig camera, manglet edge og ikke minst hadde den et gyselig design.

 

Og nå kommer p990i, som når den kommer, mest sannsynlig ikke vil være så bra som den kunne ha vært. Pxxx serien er ikke best lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...