Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm... dinside skriver ikke at SE har gått ut offentlig og sakt det. Virker heller som om de gjetter på når P990i kommer ut :)

6152922[/snapback]

 

Jeg siterer fra Din Side:

Nå er mai snart over og P990i er ikke her, noe vi konfronterte Sony Ericsson med på pressekonferansen. Selskapet hevder nå at telefonen skal komme i begynnelsen av august. På videre spørsmål om det er grunn til å stole på denne informasjonen får vi bekreftet at alt tyder på at dette er en endelig lanseringstidspunkt

 

Er kanskje ikke offentlig det da ;)

Lenke til kommentar
Hm... dinside skriver ikke at SE har gått ut offentlig og sakt det. Virker heller som om de gjetter på når P990i kommer ut :)

6152922[/snapback]

 

Jeg siterer fra Din Side:

Nå er mai snart over og P990i er ikke her, noe vi konfronterte Sony Ericsson med på pressekonferansen. Selskapet hevder nå at telefonen skal komme i begynnelsen av august. På videre spørsmål om det er grunn til å stole på denne informasjonen får vi bekreftet at alt tyder på at dette er en endelig lanseringstidspunkt

 

Er kanskje ikke offentlig det da ;)

6152945[/snapback]

Det er offenlig ja. Men det ITAvisen skrev derimot (som var skrivet av dinside) var at de trodde den bille komme i august :)

Lenke til kommentar
den kommer utpå sen-sommeren i august eller senere. telefonen har vært færdig laget lenge, men det har vist vært større problemer med det nye operativsystemet.

6162886[/snapback]

 

Problemer har det vært, men den er meget nær ferdig produkt etter hva jeg hørte nå sist.(to dager siden)

UIQ fungerer fint og er stabilt , M600 med samme OS kommer nå samtidig som K800, altså få uker.

 

August høres litt lenge ut, men vi får se hva som skjer.

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...