Gå til innhold

Negative og positive ting om wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo nevne det positive først:

1. Hvor gøy det er å loote, for deretter å vinne et råbra item med -5% droprate. (Gjerne fra en hard boss).

2. Hvor deilig det er å critte høyt.

3. Hvor deilig det er å drepe dverger.

4. Hvor deilig det er å drepe gnomer.

5. World of warcraft's utrolige landskap, ikke minst Mulgore, Stonetalon Mountains, Westfall, Redrige Mountains, Tanaris, Thousand Needles osv, la oss ikke glemme de hissige goblin vaktene.

6. General barrens chat, oh. Don't we all just love it?

Negative:

1. PvP Systemet (HUFF).

2. Honor ranking systemet (HUFF).

3. Avhengihet's metoden til Blizzard. (Skal ha det beste våpenet. Nå har jeg det beste våpenet! -> Skal ha den beste wristen, hanskene, hjelmen, trinketen.....)

4. Klasse ubalanse (Negativt, men det er en veldig hard jobb å få 8 klasser til å bli balansert både i pvp og pve).

5. Backstab^^

6. 100kr mnd

7. Nede-tid på serverne.

Kommer ikke på flere ting, men er sikkert en hel haug jeg ikke finner frem.

Deres tur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagg går under den negative delen, og dette er jo en temmelig viktig del.

Selv om Blizzard prøver å jevne det ut ved å sette opp nye realms med immgration, så er det fortsatt en del servere som sliter.

Skrevet (endret)
Fjortissfaktoren spiller jo godt inn i den negative delen.

5534353[/snapback]

Dette går under kategorien: "Folkene som spiller". Kan føres under både positivt og negativt.

Endret av Pinglebolle
Skrevet (endret)

Positive:

1. Bygge opp en karakter, få han bedre og bedre, fett når du begynner å komme opp i level og møter mange som er lavere enn deg og du ser så sykt mye råere ut enn de.

2. Nå level 60, bli med i end game instancer og få beste gear, være som en gud i forhold til nye spillere. Gå rundt og briefe ved siden av de og bare le rått, si at de aldri kommer til å bli like rå som deg, osv.

3. Henge utenfor noob områder med din level 60 og bare drepe alt som rører seg av spillere. Slakte vendor NPCs, trainers, etc, like før folk skal bruke dem.

4. Eie i BG.

5. Raids på byer.

Negative

1. Man går lei alt.

Endret av RogerWilco
Skrevet
Positivt:

Drepe UD Rogue:)

5535160[/snapback]

bedre: finne stealtha ud rogue:)

men seriøst, "om å gjøre å være best" som fører til at du må spille, du må bare spille ^^.

Skrevet

Negativt at WoW ikke har bedre character customization. Chars ser for like ut.

Synd man ikke kan ha eget hus. SWG var fett sånn, hadde flere forskjellige typer hus man kunne kjøpe seg, utseende og størrelser, og husene innreda man som man ville. Fylte dem opp med feite items og sånn.

Hadde vært fett å kunne gjort det i WoW og.

Man kunne også lage store player cities i SWG, med butikker drevet av spillere. Jeg var borgermester i en by, hehe, var fett.

Guild Halls hadde man også...

Faen så mye jeg savner fra SWG...

Skrevet
Faen så mye jeg savner fra SWG...

5535389[/snapback]

Føler med deg. :(

Men jeg tror det hadde blitt litt rart hvis man skulle gjort noe sånt i WoW. Da måtte verden vært mye større. ;)

Skrevet

jeg er spesielt enig med "6. General barrens chat, oh. Don't we all just love it?" jeg har gode minner derifra. jeg husker at det ofte var folk som sa: "noen norske her?". og halve the barrens svarte, mens den handre halvparten sa at vi skulle snakke engelsk i general.

Skrevet

glemte negative.

negative:

1. at WoW bruker opp min tid

2. at mamma maser

Skrevet

+ Levling av char. (Altså sin main)

+ Sosialt samvær i guilden.

+ Spillet varer lenge, vanskelig å gå lei.

+ Fine landskaper og områder.

+ Følsen første gangen man tar ned en vanskelig boss.

- Ninjalooters

- Whinere

- Tiggere

- Spillere som ikke gidder prøve selv, men skriver "plz help me in WC u are 60 and do it fast"

- Honoursystemet

- Lagg og kø

- Noen reiseveier tar alt for lang tid. Eks. Orgimmar til Tanaris. Går med 10-15 min når man bruker Gryphon.

- Som en annen og har sagt. Alt for lite muligheter for personelig preg på chars.

Sikkert mer også men det var alt jeg kom på nå her på jobb.

Skrevet

Positivt: Enormt gameplay i level 60

Negativt: Tar for lang tid å bli level 60 imo. Spillet starter ikke før level 60, og jeg vet om mange som syntes spillet var dårlig og nesten sluttet å spille helt rundt level 40-50. De karret seg til 60 og ble så helt hektet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...