Gå til innhold

Hvor teit går det an å være? Jeg tenker på kronerullingen ..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, - det er så bra, - masse bra med Hardware.no og Overklikking.no, - og jeg vil gjerne være med. - så får jeg bare nykker som rakkern når det dukker opp slike begrensninger eller regler son ikke har noe for seg, - ingen egentig nyttefunksjon overhodet. Det er bare t...

 

Så jeg beklager det hele, - sorry :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-15 16:12, B|Real skrev:

Dette har _så_ lite med tilbakemeldinger å gjøre...hva med å poste en slik tråd i _søppel_?



Nei, - jeg syns ikke det !!! :razz:

 

Dette er helt klart en tilbakemelding, - hvor teit går det an å være? - Jeg bare spør!!! :smile:

 

Det må jo være det mest relevante spørsmålet ... !

Lenke til kommentar

Den 2002-09-15 16:46, B|Real skrev:

Enter:hvor gammel er du?

 

 

B|Real, - din dust, - det er bare om du ikke har argumenter du stiller slike spørsmål, - hvor gammer er du? - Hvem er du? Hvem er faren din? osv ...

 

Sorry for dustepåstanden, - du er ingen dust, - men uttalte deg dustete! :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Bitex skrev (2002-09-15 17:25):

Enter, husk: B|Real har over 3500 meldinger. Derfor er han mye tøffere enn deg. Og han har alltid rett.

Ikkesant b|real? :razz:


Nei, jeg er minst like dom og uvitene som de fleste her på forumet (:p), og min mening teller like mye som en som har 1 post. :razz:

 

 

Enter: Hæ? Jeg sa det jeg sa pga det virker rett og slett barnslig...og hadde du orket å lese posten som har med kronerulling så hadde du funnet ut at det er ikke _hvor_ mye man donerer som er saken...det er å donere til et formål der man skal kjøpe en ting som man skal teste (radeon 9700).

Og så skal det gis bort til en av de som har vert med å donnert noen kroner til kortet...

Ja jeg ser poenget ditt om at man trenger bare å donere 1 kr så er man med i trekkningen og har stor sjangs for å vinne test-tingen. Det som var poenget var at man skulle donere slik at man selv skal velge hva som skal testes...hvis du ikke vil gi mere en 20kr så sier det seg selv at du vil få en pakke tyggis eller cola som du kan teste....

 

Men det jeg reagerer på er at du poster det på feil plass etter min mening, og det har lite med tilbakemelding om å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...