Gå til innhold

Hvilken medieavspiller bruker du?

Benbels

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det forresten noen som kan overbevise meg om at MM fungerer like bra sammen med iPod som det iTunes gjør, tar jeg gjerne imot tips på PM. Media Monkey er så sinnsykt mye bedre som avspiller på pc'en enn det iTunes er. (bedre enn Winamp og WMP også  :p )

5530526[/snapback]

Bare si hva du savner i MediaMonkey som du har i iTunes. Video og podcasting er det jeg vet om. Samtidig så er det jo mye lurere å rippe CD'er i Flac, og når du skal ha det på enheten din så konverteres det automatisk. Samtidig liker jeg albumgrafikk når jeg bruker en iPod med fargeskjerm.

Men det er kanskje bare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Snakker om at det er litt tungvindt med overføring av musikk. Mulig det er meg som ikke har prøvd ordentlig, og satt meg inn i det.

Skal testes mer i kveld, for å se om jeg blir overbevist denne gangen.

----------------------------------------

Mulig vi avsporer denne tråden litt nå men........

Endret av manamind
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Windows laptop: Foobar2000 v0.9.2=Musikk, VLC 0.8.5=Video.

Samme laptop, men med Linux: XMMS 2.10=Musikk, VLC 0.8.5=Video.

Stasjonære Win2k: Winamp 2.95=Musikk, VLC 0.8.4=Video

Stasjonære WinXP: Foobar2000 v0.8.2 (Tror jeg), VLC 0.8.4=Video

Så jeg bruker VLC stortsett til film da. Siden at jeg ikke ser noe særlig DVD Filmer så har jeg ikke tatt meg bryet å installere DVD Program. Har det selvfølgelig liggende her en plass, men har ikke gidda å installere dem.

Winamp bruker jeg fordi jeg er vandt til den. Foobar bruker jeg, tja, pga laptopen min. Det er ikke av de kjappeste, så det er greit å ha noe lettdrevent.

XMMS til Linux bruker jeg fordi at (etter min mening) er bare den av musikkavspillerne til Linux som duger til noe. Den er clean og helt uten tull. Samme som både Winamp og Foobar. Når det gjelder musikk og film skal det ikke være noe særlig dill dall i programmene mener jeg. Det er min mening iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...