End-re Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Ja, vet at noen vil stoppe å spille WoW men greier det ikke .. Slik var det med meg så jeg bestemte meg for å gjøre det utenkelige: Disenchante alle items jeg hadde. Det var 10 epics på characteren så vidt jeg husker. WoW DE movie voila, jeg er glad og fri i fra WoW =) Så var det bare å logge ut trykke på del char så ok =) Endret 31. januar 2006 av Kakew
IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Alvorsprat er greit i forkant, få han til å slette og destroye sin konto, samt forlate guilden. Det er ikke noe vanskelig å slutte, hvem som helst kan gjøre det Forresten, samme hva noen måtte tro, ingen trenger et dataspill.. Han klarte seg fint før WoW og han vil klare seg helt utmerket uten WoW. Endret 31. januar 2006 av Pycnopodia
RogerWilco Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Folk har seriøse problemer ass. Det er et spill folkens, liker du det så spill det, liker du det ikke så la være. Og bare spill med måte, hvor vanskelig er det?
Dux ducis Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvis du er lei av WoW så er det jo bare å slutte? Herregud, dette må jo være den letteste måten å slutte med WoW på. Hvis du derimot fortsatt elsker spillet over alt på jord men MÅ slutte pga skole, penger, "irl" venner osv så har du et langt større problem.
dnthalhuk Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvorfor skal man i det hele tatt lage et problem av å slutte med WoW. Hadde jeg funnet noe annet interessant jeg ville gjøre hver dag kunne jeg slutta med WoW på dagen. Hvis du føler WoW tar overhånd så er det kanskje ikke spillet som er problemet.
Krims Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvorfor skal man i det hele tatt lage et problem av å slutte med WoW. Hadde jeg funnet noe annet interessant jeg ville gjøre hver dag kunne jeg slutta med WoW på dagen. Hvis du føler WoW tar overhånd så er det kanskje ikke spillet som er problemet. 5529292[/snapback] Helt enig, hvis man føler en trang til å blokkere ut venner og resten av den virkelige verden bør man nok vurdere å slutte
Cappo Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Ingen slutter med WoW. De tar bare en kortere eller lengere pause.
John Keats Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Ja, vet at noen vil stoppe å spille WoW men greier det ikke .. Slik var det med meg så jeg bestemte meg for å gjøre det utenkelige: Disenchante alle items jeg hadde.Det var 10 epics på characteren så vidt jeg husker. WoW DE movie voila, jeg er glad og fri i fra WoW =) Så var det bare å logge ut trykke på del char så ok =) 5528658[/snapback] hvorfor solgte du den ikke for et par tusen?
genetex Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Så? Å selge det skader ingen å stjeler eller lignende fra noen heller. Er det virkelig noen som tenker slik at: Blizzard sier jeg ikke får lov, så jeg tjener ikke ett par tusenlapper?
John Keats Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 etter at du har fått pengene gir man jo faen i om accounte blir bannet liksom.
unwill Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Mange dere sier det er så enkelt å slutte, det er nok riktig for de fleste. Men for noen kan det være verre enn å slutte å røyke osv. MMORPG er veldig lett å bli avhengi av. Undersøkelse viser at det gjerne er folk som er flinke med skole/arbeid som fort blir avhengi siden de lett blir "oppslukt" av en ting. Da sitter man og spiller dag etter dag, spilletiden blir mer enn sove tiden. Det første man gjør når man står opp er å sjekke accounten, og det siste man gjør før man legger seg er det samme. Spilledagen blir lengre enn arbeids/skole dagen. Først slutter man å gjøre det man vanligvis gjør, kanskje å trene , så blir man mer og mer "avsosial" i livet fordi man får dekket det behovet på MMORPG. Også tilslutt kan man gå så langt som å drite i arbeid/skole. Man forstår at det er noe som er galt, men vil ikke gjøre noe med det. Rømmer ut av denne fæle sannheten ved å spille. For da glemmer man det. Så selv om det er enkelt for dere å slutte kan det være et helvete for andre. Man mister de "virtuelle" vennene sine, man har allerede mistet kontakt med de man pleide å henge med, og man får møte en virkelig som ikke er slik som den var da man begynte å spille. Ofte kan man falle tilbake fordi man rett og slett ikke vil tenke på denne virkeligheten. Nå har kanskje ikke trådstarteren falt så langt som noen, men uansett, godt jobbet med å slutte. Det krever faktisk en del å kaste bort alle de timene man har opparbeidet charateren, kranglet til seg utstyret og jobbet virkelig hardt for det. *Applaus*
Onyx Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Det siste jeg hadde gjort her på jord, det er å betale for å spille et spill. Det er rett og slett idioti... Dere som spiller, sitter dere inne hele dagen? Har dere hørt om å trene, være sammen med venner og bry seg om familie? For meg så holder det å spille BF, CS:Source sånn passe. Men og sitte inne hele dagen å spille et dumt spill? Nei... Å slutte og spille et spill er ikke noe problem! Da er spillet førsteprioritetet ditt, tull! Endret 31. januar 2006 av onyX
Azper Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg syntes folk burde slutte å uttale seg om ting de ikke har peiling på. Det er som om bestemor på 82, medlem av pinsevennene skulle uttale seg om dop avhengighet. skjerpings fjortisser!
dnthalhuk Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Det siste jeg hadde gjort her på jord, det er å betale for å spille et spill.Det er rett og slett idioti... Dere som spiller, sitter dere inne hele dagen? Har dere hørt om å trene, være sammen med venner og bry seg om familie? For meg så holder det å spille BF, CS:Source sånn passe. Men og sitte inne hele dagen å spille et dumt spill? Nei... Å slutte og spille et spill er ikke noe problem! Da er spillet førsteprioritetet ditt, tull! 5531046[/snapback] Du har vel betalt for BF, CS: Source? Er samme saken. Du bruker 800 kr på to spill. Jeg bruker 800 kr på et spill. Vi har det like morsomt, alikvel syns du det jeg gjør er idioti.
Onyx Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hehe, okay. Fjortiss er det dummeste jeg har hørt hvertfall. Langt over jeg... Dessuten så spiller jeg med accounten til naboen, spart penger. Så det eneste jeg har brukt penger på er BF2. Jeg kom borti denne posten i ''siste 24 timer'' helt tilfeldig. Det er på tide at dagens ungdom tenker mere på noe annet, statistikk viser at norske ungdommer spiller mest. Og som dere vet, er skolene i norge en av de verste i Europa. Var på nyheten i høst, hvis dere så det.
Dxbb Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hehe, okay. Fjortiss er det dummeste jeg har hørt hvertfall.Langt over jeg... Dessuten så spiller jeg med accounten til naboen, spart penger. Så det eneste jeg har brukt penger på er BF2. Jeg kom borti denne posten i ''siste 24 timer'' helt tilfeldig. Det er på tide at dagens ungdom tenker mere på noe annet, statistikk viser at norske ungdommer spiller mest. Og som dere vet, er skolene i norge en av de verste i Europa. Var på nyheten i høst, hvis dere så det. 5531361[/snapback] Helt forferdelig situasjon ikke sant? Det er jo nesten slik at folk bryr seg. Fjortiss er en sinnstilstand. Prøver hard å slutte å spille nå jeg også, har ikke logget inn i hele dag Det triste er da å si farvel til venner og slikt du har online. RL-venner treffer en da på skole og jobb (Ikke noe særlig på fritiden,siden jeg bor langt til helsike ut i skogen ) Endret 31. januar 2006 av Dxbb
fox Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Elever blir mindre motivasjon å lære på drittskole, dermed driter de i skole og gamer WoW.. Ikke så rart.. DEt hender at jeg skulker norsktimer for å gamere.. Er lei å lære om Welhavn osv som jeg har lært i 8klasse, 10klasse og nu i VK1.. Herregud.. BORTKAST! er lei. Litt offtopic nu Prøver sjølv å slutte, ikke lett men. Slutter nok når jeg har byttet passord til min konto med hjelp av min kompis
Lacim Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Bursdag 8 Mars 1988 Langt over fjortiss, qft. Hva WoW koster bør i og for seg ikke være et argument for å spille/slutte å spille. De fleste bør ha råd til 100 kr/mnd. Og nei, norske ungdommer spiller ikke mest. Ta en titt på asiatiske land, mye verre. Hvor mye legger du i det du spiller? Drar du på LAN for å delta i compoer, spiller du "clan matches" og ber om match på IRC hele dagen?
Anbefalte innlegg