Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Subtlety er kos, dog du bør ha en del attackpower. Jeg synes det er veldig gøy med 7 subtlety - resten combat når du levler. Start med Oppertunity og ta imp. sap (fordi den er kos). Så begynner du med imp. Sinister strike og imp. Gouge. Ta Prescision (viktig! Levle uten de +5% hit er slitsomt, masse miss) og da tjerne dual-wield specilization. Da har du to bleeds og en autoattack som blir helt vill.

 

For meg (level 25) gjør garrote mer unmitigated bleeddamage enn min Mainhands autoattack. Veldig fin bonusskade, jevn og fin. 3poengs rupture og la de blø ihjel mens energy regenererer. Rinse and repeat.

7831497[/snapback]

 

Hvorfor bruke poeng på imp. Gouge under levling..? opportunity er også bortkastede poeng på lvling synes jeg, posisjoneringsavhengige angrep er lite effektive.

7831543[/snapback]

Imp. Gouge har reddet meg mange ganger mtp. adds. Oppertunity for Garrote.

7831551[/snapback]

 

Jeg stealther så å si aldri under levling.. går for sakte.. :) imp ss, mye ap, slow mh.. gogogo.

7831594[/snapback]

 

så du gidder ikke ta de 1sec det tar og gå inn i stealth ca får og få 2gratis combo point + stun :=) eller en fin liten dot :=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at Blizzard buffet skaden på garrote og lot den scale med attackpower er garrote bedre enn cheap shot i de fleste levlesammenhenger.

7831632[/snapback]

 

spørs vel hvordan du spiller vis du bruker mye Gouge + backstab funker det dårlig med en dot som bryter den :p samme vis du skal gouge + bandage

Lenke til kommentar
Subtlety er kos, dog du bør ha en del attackpower. Jeg synes det er veldig gøy med 7 subtlety - resten combat når du levler. Start med Oppertunity og ta imp. sap (fordi den er kos). Så begynner du med imp. Sinister strike og imp. Gouge. Ta Prescision (viktig! Levle uten de +5% hit er slitsomt, masse miss) og da tjerne dual-wield specilization. Da har du to bleeds og en autoattack som blir helt vill.

 

For meg (level 25) gjør garrote mer unmitigated bleeddamage enn min Mainhands autoattack. Veldig fin bonusskade, jevn og fin. 3poengs rupture og la de blø ihjel mens energy regenererer. Rinse and repeat.

7831497[/snapback]

 

Hvorfor bruke poeng på imp. Gouge under levling..? opportunity er også bortkastede poeng på lvling synes jeg, posisjoneringsavhengige angrep er lite effektive.

7831543[/snapback]

Imp. Gouge har reddet meg mange ganger mtp. adds. Oppertunity for Garrote.

7831551[/snapback]

 

Jeg stealther så å si aldri under levling.. går for sakte.. :) imp ss, mye ap, slow mh.. gogogo.

7831594[/snapback]

 

så du gidder ikke ta de 1sec det tar og gå inn i stealth ca får og få 2gratis combo point + stun :=) eller en fin liten dot :=)

7831606[/snapback]

 

Det går rett og slett raskere å kjøre på med ss, slice and dice, ss, ss, ss.. done.

 

next.

Lenke til kommentar
Subtlety er kos, dog du bør ha en del attackpower. Jeg synes det er veldig gøy med 7 subtlety - resten combat når du levler. Start med Oppertunity og ta imp. sap (fordi den er kos). Så begynner du med imp. Sinister strike og imp. Gouge. Ta Prescision (viktig! Levle uten de +5% hit er slitsomt, masse miss) og da tjerne dual-wield specilization. Da har du to bleeds og en autoattack som blir helt vill.

 

For meg (level 25) gjør garrote mer unmitigated bleeddamage enn min Mainhands autoattack. Veldig fin bonusskade, jevn og fin. 3poengs rupture og la de blø ihjel mens energy regenererer. Rinse and repeat.

7831497[/snapback]

 

Hvorfor bruke poeng på imp. Gouge under levling..? opportunity er også bortkastede poeng på lvling synes jeg, posisjoneringsavhengige angrep er lite effektive.

7831543[/snapback]

Imp. Gouge har reddet meg mange ganger mtp. adds. Oppertunity for Garrote.

7831551[/snapback]

 

Jeg stealther så å si aldri under levling.. går for sakte.. :) imp ss, mye ap, slow mh.. gogogo.

7831594[/snapback]

 

så du gidder ikke ta de 1sec det tar og gå inn i stealth ca får og få 2gratis combo point + stun :=) eller en fin liten dot :=)

7831606[/snapback]

 

Det går rett og slett raskere å kjøre på med ss, slice and dice, ss, ss, ss.. done.

 

next.

7831765[/snapback]

 

tja spørs vel hvilket spec du har osv men jeg mener det går altid kjappest og bruke de 1-2sec på stealth

Lenke til kommentar

Jeg vil satse på en pvp build. Har skjønt det slik at assasination er boost på crit og subtley er improved stealth. Og combat er slags mellom ting med dual sword?

Hvilken av de fungerer bra som PvP og ja, kan noen fortelle litt om det forsjkellige buildene siden jeg skal rolle en rogue når jeg kommer hjem :)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Ser ikke så verst ut den der!

Jeg ville kanskje tatt 2/2 i Imp EA istedet for Murder eller Evisc. Det er forferdelig gøy å leke med paladins når du fjerner halvparten av armoren deres (ca) :p

 

Edit:

Ville kanskje heller tatt Master Poisoner enn Fleet Footed. Jeg har brukt Fleet Footed selv og var ikke videre imponert. Bedre å resiste en Serpent Sting fra hunters enn å løpe litt fortere.

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Ser ikke så verst ut den der!

Jeg ville kanskje tatt 2/2 i Imp EA istedet for Murder eller Evisc. Det er forferdelig gøy å leke med paladins når du fjerner halvparten av armoren deres (ca)   :p

Hmmm.. kan ikke si at jeg har brukt EA så mye i min WoW kariere.. Har liksom holdt en 5-combo KS høyere oppe enn EA. Også må det sies att jeg er Alliance ^^ Selv om det jo nå vil dukke opp noen Palas snart.. hehe.
Edit:

Ville kanskje heller tatt Master Poisoner enn Fleet Footed. Jeg har brukt Fleet Footed selv og var ikke videre imponert. Bedre å resiste en Serpent Sting fra hunters enn å løpe litt fortere.

7838333[/snapback]

Hmmm.. Denne skal jeg tenke litt mere på. :)

Selv om jeg har merket att med Fleet Footed så har jeg fått hentet inn folk som har prøvd å stikke av med lite liv. ^^ Men nå snart så får jeg jo en "Evis i kaste form" ^^ hehe.

Takk for svar.

 

Hvis det er noen som har en annen god leveling build så post den gjerne! ^^

Edit: Da med dual daggers.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Du må vel time ganske mye med mutilate, som med backstab? Altså med gouge/kidney shot? Isåfall er vel deadly poison utelukket, regner vel med at du bruker Instant/Crippeling eller Crippeling/Crippleing.

7838092[/snapback]

 

Altså, slik ser mitt set-up ut (kjører 2x deadly): CS, mutilate (her har jeg enten 4 eller 5 cp), KS, mutilate, slenger på en ss eller en rask gouge rett etterpå for den femte og dernest envenom. På ogres og humanoids generelt slipper jeg å tenkte lenger en ks, for da dør dem. Får som regel av og til inn en envenom rett etter en 5-point kidney, så at jeg har en poison som funker som dot gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Jeg brukte klokke og fant ut av fra den samme avstanden med stealth/uten stealth og garrote vs SSspam var garrote 1-2 sek raskere per mob, hvertfall i mitt tilfelle.

 

Altså, stealth fra rett utenfor aggrorange og garrote + ss-spam gikk raskere enn å gå bort uten stealth (fra samme avstanden) og spamme ss/slice and dice.

7839810[/snapback]

 

Altså jeg hadde rett?

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Jeg brukte klokke og fant ut av fra den samme avstanden med stealth/uten stealth og garrote vs SSspam var garrote 1-2 sek raskere per mob, hvertfall i mitt tilfelle.

 

Altså, stealth fra rett utenfor aggrorange og garrote + ss-spam gikk raskere enn å gå bort uten stealth (fra samme avstanden) og spamme ss/slice and dice.

7839810[/snapback]

 

Altså jeg hadde rett?

7839862[/snapback]

Skulle tro det. Jeg liker hvertfall Garrote, gleder meg til den silencer.

 

Selvsagt, har ikke hatt mye kriterier, og har bare brukt en stoppeklokke, men to ekstra autoattacks som er unmitigated for totalt 75 energy ser jeg på som en fin ting.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Jeg brukte klokke og fant ut av fra den samme avstanden med stealth/uten stealth og garrote vs SSspam var garrote 1-2 sek raskere per mob, hvertfall i mitt tilfelle.

 

Altså, stealth fra rett utenfor aggrorange og garrote + ss-spam gikk raskere enn å gå bort uten stealth (fra samme avstanden) og spamme ss/slice and dice.

7839810[/snapback]

 

Altså jeg hadde rett?

7839862[/snapback]

Skulle tro det. Jeg liker hvertfall Garrote, gleder meg til den silencer.

7839868[/snapback]

hehe endelig gjorde jeg noe riktig ^^ og silencer er ondt^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...