Gå til innhold

Synspunkter omkring Kåres Kebab eller lignende


Leet-Pete

Anbefalte innlegg

Er de noenn såmm liker å tafse på tissn sin her? :dribble:

De er ganske arti skal jej si dere! Prøv de! Anbefales på de sterkeste! :thumbup:

Jeje... Men fra spøk til alvår: Vor mange hær er det som har spisst sin egen bæsh? :hmm: INGEN?!!? Va i huleste h****?! Er dere helt sinsyke hele sulamitten? Jommen sa jeg smørr!

 

Kebab?

Spør Kåre Muhammed aka kebab-kåre

 

Åll heil tu the king åff kebab!

Endret av Leet-Pete
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var litt morsomt jeg da :) Her har vi øsefull kar som har snublet seg hjem fra byen og først utpå dagen i morgen kommer til å begynne å bekymre seg over hvor lommebok og penger ble av, og hva gjør han? Setter seg ned å skriver et fullstending meningsløst innlegg på HW, og i rett forum! :)

Lenke til kommentar
Synes det var litt morsomt jeg da :) Her har vi øsefull kar som har snublet seg hjem fra byen og først utpå dagen i morgen kommer til å begynne å bekymre seg over hvor lommebok og penger ble av, og hva gjør han? Setter seg ned å skriver et fullstending meningsløst innlegg på HW, og i rett forum! :)

5515263[/snapback]

RESHPEKT! :thumbup:

Annarki! Jess! Nårge for anarki!

Lenke til kommentar
Hehe :) Så Kåres kebab smaker dritt, og de har mest sannsynlig tafset litt rundt før de la hendene rundt kjøttstykket? Hmmm.... Minn meg på å ikke besøke den sjappa :)

 

Dessuten, gjør klar noen isbiter til i morgen tidlig :)

5515287[/snapback]

:evil: Kåres kebab ær faktisk den besste kebab-sjappa som særverer kjønnshårskebab med hvit "dressing"... hvis du skjønner va jæj mener :grin:

Shåvv såmm respekt får Kebab-kåre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...