Gå til innhold

Headset til 100~600kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Icemat Siberia klart beste til under 500-600 spenn. Bare søk litt rundt på forumet eller internett generelt så finner du mye skryt. Snakker for meg selv og mange andre når jeg sier dette headsettet er vanvittig bra for prisen. Personlig betalte jeg 400spenn på netshop engang i tiden.

 

Så er vel bare og bestille

 

edit:leif på tur

Endret av _Prime_
Lenke til kommentar

hei! du bør ikke ta icemat siebra, jeg har det og det er blir herpa med en gang!! mitt er fullt med strpser og teip!!!

skulle jeg hatt nytt nå hadde jeg gått for den koss'en som Fez anbefalte=)

 

også en kamerat av meg har den koss og han sier at det er veldig digg:)

Lenke til kommentar

Hvis den blir herpet med en gang så må jeg få lov til å si at du ikke tar godt nok vare på headset'et ditt.

 

Jeg har hatt Icemat Siberia i nesten en måned, og er kjempefornøyd! Headset'et passer godt til hodet, det er god plass til ørene, og man har tre "luftehull" i øreklokkene på hver side så man blir ikke svett. God lyd er det også. Anbefales!

Lenke til kommentar
Sennheiser PC160 Jeg vil si at dette blir er et av de beste headsettene på markede i dag med MIC på. Særlig når det kommer til kvaliteten på lyden.

5512351[/snapback]

 

 

Har 2-3 stk i min britiske clan med dette headsettet. Dem skryter det opp i skyene, så vurderer dette selv når jeg skal gå til innkjøp av nytt.

 

Er bra dette Koss headsettet som de andre her reffererer til, men savner volume kontrollen som sennheiser har.

 

Mitt valg av disse to hadde vært Sennheiser sitt, litt stivere pris da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...