Gå til innhold

TES: ebgames sier oblivion kommer i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

var innom ebgames for å høre om de har hørt noe nytt om oblivion. han sa at spillet vil ikke komme ut før i april! ikke 24 mars som mange mener er datoen.

kan noen bekrefte dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
altså 2K Games har selv sendt mail til gamer og sagt at det kommer 24 mars, hvis ikke det er nok for deg så vet ikke jeg.

5500566[/snapback]

kanskje de har satt opp en ny dato

Skrevet
altså 2K Games har selv sendt mail til gamer og sagt at det kommer 24 mars, hvis ikke det er nok for deg så vet ikke jeg.

5500566[/snapback]

kanskje de har satt opp en ny dato

5500592[/snapback]

men tror du ikke de ville ventet med å gå ut med en dato til medier til de var helt sikre på at det faktisk kommer da? jeg tror det kommer 24 hvertfall.

Skrevet
Velger å tro på den offisielt bekreftede dagen, 24 mars :yes:

5500746[/snapback]

er ingen offisielt dato fra bethesda

5500783[/snapback]

Det nærmeste vi kommer offisielt da :p Men virker mer troverdig den i motsetning til hva diverse spillbutikker sier..

Skrevet
var innom ebgames for å høre om de har hørt noe nytt om oblivion. han sa at spillet vil ikke komme ut før i april! ikke 24 mars som mange mener er datoen.

kan noen bekrefte dette?

5500507[/snapback]

24. mars er den internasjonale datoen. Vi i Norge pleier å henge 2-3 uker etter denne.

Skrevet
24. mars er den internasjonale datoen.  Vi i Norge pleier å henge 2-3 uker etter denne.

5503859[/snapback]

Du tar feil. 24. mars er datoen den norske distributøren og 2K Games i England har gitt oss. Dette er riktignok ikke bekreftet fra Bethesda Softworks, det eneste de (fremdeles) sier er "early 2006". April er forøvrig fire måneder ut i året, og ikke "early 2006" slik jeg ser det, så en mars-lansering er svært sannsynlig.

Det bør også legges til at Bethesda brukte følgende sitat fra en sniktitt på 1UP i et nyhetsbrev denne uken: "With the game now due in stores in March, it seems like the delay has been worth it".

Det er lite som tyder på at de ville gått ut med et slikt sitat, hvis det ikke stemte.

Skrevet (endret)
24. mars er den internasjonale datoen.  Vi i Norge pleier å henge 2-3 uker etter denne.

5503859[/snapback]

Du tar feil. 24. mars er datoen den norske distributøren og 2K Games i England har gitt oss. Dette er riktignok ikke bekreftet fra Bethesda Softworks, det eneste de (fremdeles) sier er "early 2006". April er forøvrig fire måneder ut i året, og ikke "early 2006" slik jeg ser det, så en mars-lansering er svært sannsynlig.

Det bør også legges til at Bethesda brukte følgende sitat fra en sniktitt på 1UP i et nyhetsbrev denne uken: "With the game now due in stores in March, it seems like the delay has been worth it".

Det er lite som tyder på at de ville gått ut med et slikt sitat, hvis det ikke stemte.

5504146[/snapback]

ebgames har fått det bekreftet. får bare håpe han bak disken hos ebgames tar feil

Endret av avanore
Skrevet

Alle sier mars og jeg tror de stod noe om det på en video også, folka på spillbutikkene også sier det og visst der er feil må noen lide meget for det...

Skrevet

Står 31. mars, for Collector`s edition hos gamezone. Altså, om de gir det ut 24.mars eller 1 apris har jo ikke mye å si uansett. Bare det kommer ut da!

ps

Uff. Nå begynner jeg å glede meg noe sinnsykt her igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...