Gå til innhold

TES: Oblivion Collectors Edition (!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har dere baksiden cebox_inside_B.jpg

 

Collector's Edition

We're very pleased about a number of things with our Collector's Edition.

 

1. It's the coolest packaging we've ever done.

2. It's got a number of things we're very proud of and have never done before (sort of).

3. It's available for both PC and Xbox 360.

4. It's available both in North America and throughout the UK, Western Europe, and Australia (including localized versions for France, Germany, Italy, and Spain)

 

 

Resten står på sia !

Lenke til kommentar

Coveret og boka er nok argumentet for at jeg skal skaffe meg collector's edition.

Den bonus-disc'en tror jeg at jeg kommer til å tørke meg i ræva med, da slike bonus-disc'er til spill så langt har vært MØKK!

Som oftest får vi sånne "making of"-filmer som varer i 5 minutter, kanskje i tillegg til et bildesett man kan få gratis på nett (helt lovlig, selvfølgelig - Har aldri vært borti en side hvor de faktisk må selge in-game screenshots).

Med mindre denne bonus-plata er noe bedre enn alle andre ekstraplater som er med i slike spesialversjoner (noe jeg tviler på at den blir), blir i allefall ikke DET noe jeg baserer kjøpet på.

Om collector's edition har et fint pappcover (helst med noen "special features"), kommer jeg til å kjøpe collector's edition.

 

Men hvorfor kan ingen gjøre som Ultima-folka gjorde før, kom med kart over området i coveret, et kart laget av tøy/"gammelt" papir? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har fått med meg kommer bonus-disc'en til å bli ganske bra. Varer i omtrent 45 minutter, og er visst et kjent dokumentar-team som står bak :).

Komplett kommer sannsynligvis også til å selge Coll. Edition, sendte mail for en stund siden og fikk positivt svar tilbake :D

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Etter hva jeg har fått med meg kommer bonus-disc'en til å bli ganske bra. Varer i omtrent 45 minutter, og er visst et kjent dokumentar-team som står bak :).

Komplett kommer sannsynligvis også til å selge Coll. Edition, sendte mail for en stund siden og fikk positivt svar tilbake :D

5507400[/snapback]

 

Jeg betaler ikke flere hundre kroner ekstra for å få med en 45 minutter lang dokumentar-film (gjør vi det når det kommer til DVD da?).

Den mynten kan kanskje være litt kul å ha, men jeg personlig synes nå det blir meningsløst (de sier at den skal bli så ekte og sånn - regner med at den blir laget av jern/stål - eller plastikk - og så få en dæsj gullmaling over seg).

Om jeg skal kjøpe collector's edition, skal jeg ha den på grunn av boka og coveret (slik jeg sa tidligere).

 

At komplett skal selge det er nok uaktuelt for meg. Kjøper ikke slike ting hos dem (80kr frakt er kanskje ikke i det mest veldedige laget?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...