Gå til innhold

Hva er det som går av forumet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme problemet her. Kommer feilmelding når jeg laster "Siste meldinger". Noen ganger virker det, men da kommer det feilmelding når jeg prøver å åpne en tråd. Noen ganger virker det også... Og kanskje det til og med fungerer å sende denne meldingen? (Nei.. Ikke på første forsøk...)

 

Feilmelding:

*******************

Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/ forum/www/auth.php on line 101

 

Warning: MySQL Connection Failed: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS- dependent bug in /home/forum/www/auth.php on line 101

An Error Occured

 

phpBB was unable to connect to the database.

Please check $dbhost, $dbuser, and $dbpasswd in config.php.Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug

*******************

 

LeD

Lenke til kommentar

Amund, kan dette problemet ha noe med den *fine* datoen det er idag?

 

jeg greide faktisk å ta salto over styret på sykkelen min idag og traff en murvegg, og det er første gang jeg i det heletatt har tryna på sykkel på over 4 år...!

 

vel, da drar jeg, skal til legen pga jeg murligens har knust noe i kneet mitt... :sad: :cry:

 

*SVIR*

 

Edit: har du byttet server eller noe? forumet er jo som et lyn nå... :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-13 13:06 ]

Lenke til kommentar

fikk denne feilmeldingen nå:

 

Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/ forum/www/auth.php on line 101

 

Warning: MySQL Connection Failed: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS- dependent bug in /home/forum/www/auth.php on line 101

An Error Occured

 

 

 

phpBB was unable to connect to the database.

Please check $dbhost, $dbuser, and $dbpasswd in config.php.Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...