Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker Jessica så godt. Hun er så EKTE. Elsker personer som gjør hva de vil og også tør å stå for tingene de har gjort etterpå også.

 

Muffe er så utrolig dum. Å være utro på tv, nei tror ikke kjæresten din finner det ut.  :wallbash:

5640358[/snapback]

Ja, Jessica er faktisk ganske underholdene også! Muffe hadde jeg sansen for i starten, men nå kan han bare gå ut for min del...

 

Carina må begynne å gjøre litt mer ut av seg, strippe eller noe lignende, så får hun nok bli en stund!Nordmennene ryker jo en etter en:(

Lenke til kommentar
Jeg tror BB er mer populært i Sverige, så de stemmer sikkert ut nordmennene. ;)

5641256[/snapback]

Så er jo de fler enn oss :shrug:

5643171[/snapback]

[/quote

 

I fjor tror jeg de gjorde det slik at man telte opp stemmene fra hvert land, og så gjorde man det om etter antall innbyggere Sverige/Norge slik at det ikke skulle bli urettferdig.. Men så var jo det "landskamp" også da.. Såvidt jeg har fått med meg på det lille jeg har sett er det ikke på samme måte i år.. Må innrømme jeg syntes det var stas at en Nordmann stakk av med seieren i fjor.. men akkurat nå kan jeg ikke komme på hvem det var engang :blush::blush:

Lenke til kommentar

Carina har den beste naturlige kroppen ja. Tror enda ikke vi har sett henne toppless på sending. Hmf.

 

Jessica er jo morsom da..trodde først hun var satt inn i en stereotypisk "Tina"-rolle, altså den sinte, "gærne", mistillpassede jenta som alltid skulle ligge på rommet og grine over ting og være utenfor gjengen. Men hun har mere bein i nesa enn det, heldigvis. De traff hvertfall fint med "koselig rocker/raggar"-prototypen når de castet Richard.

Lenke til kommentar

Nå måtte jeg faktisk le!

 

Så akkurat en reklamesnutt for siste Se&Hør på TV2. Forsiden. "Se Big Brother-Kristians STOOOORE hemmelighet!! Flørtet VILLT med Aylar!", så er de begge avbildet i separate bilder. Tipper de var på samme McDonalds jeg :) Også skikkelig hemmelig når det er på forsiden av sladrebladene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Go Aylar! :D

Merkelig det der, når du blir med på BB, signerer du liksom bort livet ditt til SE&HØR og HER&NÅ.

 

"Må få gratulert HER OG NÅ med nok en LØGNSAK!! De sendte meg en mail for litt siden, med alle mulig rare spørsmål, bare fordi jeg ikke ønsket å ta meg tid til mailen er jeg nå innblandet i kjærlighetstrekant... Hahaaa... Håper alle får en fin dag!

"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...