Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, er det noen jeg hater der så er det Linn. Javel, så hun har tatovert på eyeliner og skraverte lepper, forstørret brystene fra b til d, fint for henne. Gjorde det henne pen? Nei, hun ser ut som en jævla hest. Plager meg at hun tror hun er så jævla digg.

 

Angelica virker som den mest intellektuelle blant jentene. Hun er faktisk ikke bare blond og dum som de andre. Synd hun har operert litt for mye i ansiktet, hadde vært så pen uten operasjonene i ansiktet.Var så morsomt da Linn sa: "Ikke lett å være blond" også er hun blond selv (fake blond, riktignok). :roll:

Lenke til kommentar
Uff, er det noen jeg hater der så er det Linn. Javel, så hun har tatovert på eyeliner og skraverte lepper, forstørret brystene fra b til d, fint for henne. Gjorde det henne pen? Nei, hun ser ut som en jævla hest. Plager meg at hun tror hun er så jævla digg.

 

Angelica virker som den mest intellektuelle blant jentene. Hun er faktisk ikke bare blond og dum som de andre. Synd hun har operert litt for mye i ansiktet, hadde vært så pen uten operasjonene i ansiktet.Var så morsomt da Linn sa: "Ikke lett å være blond" også er hun blond selv (fake blond, riktignok).  :roll:

5603357[/snapback]

 

nei fy faen, den dama er rett og slett stygg!

 

Linn er helt blåst i huet ass, eneste hu gjør er å snakke piss og vrir og vender på alt når hu blir tatt i å baksnakke andre... jævla drama queen! jeg hater sånne damer...

 

Malin virker som den dama med mest i huet... og de øynene hennes :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...