Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Fikk ikkje helt med meg tingen med dei der klokkene. Ka er poenget med dei? :dontgetit:

5570190[/snapback]

 

Alle deltagerene har hver sin "eggklokke" den må trekkes opp før den ringer (60 minutt) de kan kun trekke den opp 5 minutt før tiden går ut. Skulle en klokke ringe, mister en tilfeldig deltager all bagasjen...

5570453[/snapback]

 

Ja, ok. Blei litt forvirra da eg såg i dag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk ikkje helt med meg tingen med dei der klokkene. Ka er poenget med dei? :dontgetit:

5570190[/snapback]

 

Alle deltagerene har hver sin "eggklokke" den må trekkes opp før den ringer (60 minutt) de kan kun trekke den opp 5 minutt før tiden går ut. Skulle en klokke ringe, mister en tilfeldig deltager all bagasjen...

5570453[/snapback]

 

hæ? er det derfor alle dreiv å pakka tinga sine?

 

Jeg var helt sikker på at de skulle flyttes til ett drit kjipt sted jeg :p ...

 

Appropo drit kjipt sted, nye BB huset er kjipt i forhold til i fjor ass.... i fjor var det den fedeste uteplassen, nå driver gutta å går frem og tilbake på en strekke på 4 meter... wtf?

Lenke til kommentar
Appropo drit kjipt sted, nye BB huset er kjipt i forhold til i fjor ass.... i fjor var det den fedeste uteplassen, nå driver gutta å går frem og tilbake på en strekke på 4 meter... wtf?

5570809[/snapback]

 

Er det ikke samme stedet da? klarer ikke helt huske hvordan det var ute ifjor, men trodde da det var samme greiene...

Lenke til kommentar
Appropo drit kjipt sted, nye BB huset er kjipt i forhold til i fjor ass.... i fjor var det den fedeste uteplassen, nå driver gutta å går frem og tilbake på en strekke på 4 meter... wtf?

5570809[/snapback]

 

Er det ikke samme stedet da? klarer ikke helt huske hvordan det var ute ifjor, men trodde da det var samme greiene...

5570817[/snapback]

Det er to uteområder. Om man tenker litt tilbake kan de umulig ha gjennomført de konkurransene på det lille område du(Propaganda) beskriver.

Lenke til kommentar
Appropo drit kjipt sted, nye BB huset er kjipt i forhold til i fjor ass.... i fjor var det den fedeste uteplassen, nå driver gutta å går frem og tilbake på en strekke på 4 meter... wtf?

5570809[/snapback]

 

Er det ikke samme stedet da? klarer ikke helt huske hvordan det var ute ifjor, men trodde da det var samme greiene...

5570817[/snapback]

Det er to uteområder. Om man tenker litt tilbake kan de umulig ha gjennomført de konkurransene på det lille område du(Propaganda) beskriver.

5571316[/snapback]

 

sant det, tenkte jeg ikke på, men det virker jo ikke som de kan oppholde seg i den gården?

Lenke til kommentar
mista bagasjen? hva skjer? ikke følgt med.. og orker ikke lese på bb.no. :wee:

5578394[/snapback]

Viss du gidder å lese svensk:

 

Äggklockan

Det sägs att man i Big Brother-huset lätt tappar kollen på tiden…

 

Låt oss för er skull hoppas att det är fel…

 

På gården sitter nu 12st. äggklockor.

 

Under varje klocka står ett namn och ni ser tydligt vilken klocka som tillhör vem.

 

Klockan får inte ringa. Men för att ni ska vänja er så bjuder vi på de två första ringningarna.

 

Om en klocka ringer så måste ägaren till klockan plocka ner en av bilderna som sitter på väggen. På baksidan finns bilder utav er. Personen på bilden förlorar då sitt bagage.

 

Tidigast då det är 5 min kvar får man vrida upp klockan igen och den måste då vridas upp helt (60 min). Om ni vrider upp klockan innan den är nere på det röda så räknas det som en ringning.

 

Alla måste själva vrida upp sin klocka och man får inte vrida upp någon annans klocka! Även detta räknas som en ringning!

 

Om ni lyckas med uppdraget i ett dygn så blir ni befriade. Men om ni överskrider era två ringningarna, så förlängs tävlingen med ett dygn.

 

 

Time is ticking… Be aware!

 

Big Brother önskar lycka till och hoppas att ni håller tiden…

Lenke til kommentar

og fem stykk har mista den? er det mulig.. de har jo for faen meg ingenting og gjøre der inne? jeg ville sikkert gått og vridd opp hvert kvarter.. :wee:

 

eneste kjipe er jo om natta da. hvorfor ikke bare ta skift der en og en sitter å passer på klokka i en time og gir beskjed til de andre når de må vri opp?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...