Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

64bit vs 32bit windows i nettverk


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har på de siste 3 lanene jeg har vært på funnet ut at de som bruker Windows 64 og vanlig windows på 64bits maskin ikke klarer å finne de som har vanlig 32bits maskin på fildeling. Andre vegen funker det fint. Har også samme problemet når jeg linker sammen en 64bit og en 32bit med kryssakabel. Det kommer opp en beskjed om at jeg ikke har adgang til maskinene eller noe i den dur. Har prøvd både med og uten gjestekonto.

 

Noen som har synspunkter på hva som kan være grunnen til det? Eller kan det være noe så enkelt som at jeg ikke har slått av noen sperrer eller noe slikt i Windows?

 

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. Mulig jeg tar feil i den delen med fildelingen mellom de forskjellige systemene. Mener å huske jeg leste det ikke var mulig i FAQ før jeg installerte x64, men det er over et halvt år siden nå så skal ikke påstå noe. Brukte du Windows fildelingen eller andre filoverføringsprogrammer?

Lenke til kommentar
hmm.. Mulig jeg tar feil i den delen med fildelingen mellom de forskjellige systemene. Mener å huske jeg leste det ikke var mulig i FAQ før jeg installerte x64, men det er over et halvt år siden nå så skal ikke påstå noe. Brukte du Windows fildelingen eller andre filoverføringsprogrammer?

5487520[/snapback]

Brukte vanlig fildeling. Jeg har vanlig windows på 64bits maskin

 

Svada. Går flott begge veier her.

5487593[/snapback]

 

Så fint for deg, for det gjør det ikke her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...