Gå til innhold

Vote Ingvild for Idol 2007


Drama Llama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

O M G

LOL

Lenke til kommentar
Syns ikke det var så hysterisk morsomt som alle skal ha det til. :ermm:

5495463[/snapback]

 

Nei, men så har jo du bare 10GB. Tydeligvis :innocent:

5497820[/snapback]

 

Nei. Kanskje jeg ikke har samme type humor som dere har?

5499792[/snapback]

 

Det var en mulighet, men hvorfor svare på denne tråden da egentlig..?

Lenke til kommentar

Jeg syntes kanskje ikke at det var så veldig morsomt. Dog var det jo svært imponerende å se at en person faktisk greier å rteffe akkordene såpass bra i fylla! Det at gitaren er falsk har lite med hun å gjøre. Ville tippe på at gitaren var nokså ustemt og at man ikke har det beste gehøret i fylla.

 

Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg!

Lenke til kommentar
Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg!

5503296[/snapback]

 

Filmet..? Har du i det heletatt vært innpå siden..?

Lenke til kommentar
Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg!

5503296[/snapback]

 

Filmet..? Har du i det heletatt vært innpå siden..?

5503622[/snapback]

Mente å ta bilde og ta opp sangene. What ever! Poenget var nå bare det faktum at dette ble foreviget på interentt :yes:

Lenke til kommentar
Syns ikke det var så hysterisk morsomt som alle skal ha det til. :ermm:

5495463[/snapback]

Ikke jeg heller...

 

 

Jeg syntes kanskje ikke at det var så veldig morsomt. Dog var det jo svært imponerende å se at en person faktisk greier å rteffe akkordene såpass bra i fylla! Det at gitaren er falsk har lite med hun å gjøre. Ville tippe på at gitaren var nokså ustemt og at man ikke har det beste gehøret i fylla.

 

Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg!

5503296[/snapback]

Mhm.. Kan vi få en bekreftelse om hun faktisk har godtatt dette her ved sine fulle fem? For dere har vel ikke bare lagt det ut, uten å spørre eller noe slikt?

Forresten kan det jo hende at selv ved hennes fulle fem og selv om det virker som hun godtar det, kan det hende at hun innerst inne ikke liker det, men ikke tør å si det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...