Gå til innhold

Hva slags PC-høytalere har dere?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk høytalerene på jobben. Subene virker tror jeg, men ikke volumkontrollen. + De veier MASSE, så det ble litt mye å ta med på bussen hjem lixom. Derfor ble det bare noen høytalere:)

 

Btw, sry for all forvirring. Men 8.1 burde ikke være så vanskelig å missforstå. Eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et Dell 5.1 sourround anlegg som jeg greide å lura pappa til å gi meg, da jeg sa at det ikke passet til hans formål. Jeg truet også med å ikke hjelpe med monteringa av PC'n hvis jeg ikke fikk anlegget.

5805720[/snapback]

Hehe det var smart.. Mamma har også et av de" små" 5.1 anleggene til del.. (minste typen).. låter jo ok :)

 

Selv har jeg et Logitech Z-5500 og er knall fornøyd med det :love: Hadde før et altec lasning ada 885 som jeg også var veldig fornøyd meg(4.1)..

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Haha, jeg har et par store, stygge høytalere jeg har fått av bestefaren min. Lyden er ikke så ille i de egentlig. Ikke i mine ører vaffal. Men jeg har ikke peiling på lyd heller da. Høytalerne heter "ULTRA Sound System 240 - Stereo Speaker System"!

 

Venstre:

Bilde003.jpg

 

Høyre:

Bilde002.jpg

 

Edit: Jeg kan ikke forskjell på høyre og venstre...

 

Jeg har akkurat samme paret og bruker det. Jeg vet dette innlegget var lenge siden, men jeg måtte bare tilføye det. Nei lyden i disse høyttalerne er virkelig ikke verst! Så lenge en setter på "surround"-knappen og justerer treble og bass skikkelig så er lyden ganske digg egentlig!

 

Utrolig at så gamle pc-høyttalere kan lyde så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...