Gå til innhold

hvordan raportere til EA?


Anbefalte innlegg

hei, jeg har hatt et lite problem her, jeg spillte på en 16 player strike at karkand server ( 24/7 RANKED no tank no arty ) jeg har spillt ganske ofte på denne serveren de siste dagene siden man får masse commander score ( 80-200 hvis man er på vinnerlaget).

 

når jeg har spillt der har jeg merket at jeg er blitt kicket av ingen grunn ( egentlig reason: kicking player to make room for admin, men det kom aldri noen ny admin inn på servern) når dette hadde skjedd et par ganger merket jeg at adminen som kicket meg (kokz...serialkiller) ble commander rett etter at jeg hadde blitt kicket (jeg var commander hver gang før jeg ble kicket)

 

e det noen som vet hvordan jeg kan få stoppet denne tullingen???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må nok rapportere til eiern av servern vil jeg tro, EA kan vel ikke gjøre så mye?

5461122[/snapback]

 

kan ikke EA bare legge ned hele accounten til fyr'n da? han cheater jo på en måte.

 

dessuten en gang jeg spillte med en venn så bla han kicka fordi han drepte admin noen ganger på rad uten at admin klarte å drepe han :mad:

Lenke til kommentar

hei, jeg har hatt et lite problem her, jeg spillte på en 16 player strike at karkand server ( 24/7 RANKED no tank no arty ) jeg har spillt ganske ofte på denne serveren de siste dagene siden man får masse commander score ( 80-200 hvis man er på vinnerlaget).

 

når jeg har spillt der har jeg merket at jeg er blitt kicket av ingen grunn ( egentlig reason: kicking player to make room for admin, men det kom aldri noen ny admin inn på servern) når dette hadde skjedd et par ganger merket jeg at adminen som kicket meg (kokz...serialkiller) ble commander rett etter at jeg hadde blitt kicket (jeg var commander hver gang før jeg ble kicket)

 

e det noen som vet hvordan jeg kan få stoppet denne tullingen?

5461089[/snapback]

[/quote

 

Jeg har også spilt der et par ganger og jeg har også blitt kicket for å være commander. Så har jeg gådd inn på servern igjen og gjett hvem som var admin da...Nemlig kokz serialkiller..

Jeg har også blitt bannet fordi jeg ble truffet av et artillery.

Har også opplevd at noen har blitt kicket fordi de eide han noe sinnsykt!

Håper du får gjort noe med saken.

Lenke til kommentar
Faktisk på en Ranked server er det EA som har makten og hjelper ikke om det er en admin eller ikke, om det er nok grunnlag for at EA kan gjøre noe er uvisst.

Lurer også på om spawnrape regler burde være lov på en Ranked server siden det forandrer spillet betraktelig.

5462702[/snapback]

 

utifra de reglene jeg leste på den sida som er linka til over, er det ingenting som forhindrer spawnrape regler.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...