Gå til innhold

Dead or alive 4 sletter savegame?


Snake Eater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har lest forskjellige steder blant annet på Gamespot at DOA4 inneholder en bug som i noen tilfeller sletter savegamen som man har jobbet på. DOA4 kommer jo hit en stund etter den japanske og amerikanske lanseringen, vil problemet være fikset til når vi får det i butikkene?

5458691[/snapback]

Har lest om buggen men ikke opplevd det skje selv. Uansett om det blir fiksa til det kommer hit eller ikke, så kommer det en patch som skal fikse det.

Lenke til kommentar

Jeg leste det jeg også, men jeg synes det er synd hvis det skal begynne å bli en vane med å slippe uferdige spill. Hva med de som ikke har internett mulighet. Og hva gjør man egentlig når 360 hardisken blir full av oppgraderinger som microsoft vil du skal laste ned og alle patchene til spillene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Beklager den lille bumpen, men syns det er viktig at dere som skal kjøpe DoA4 når det kommer til Norge er klar over dette!

 

Fikk sletta save'n min i dag! :wallbash: Hadde gått gjennom story mode med alle characterene og unlocked mange kostymer.

Det som skjedde var at jeg trykte på B, og gikk helt tilbake til der spillet starter opp (der det står "press Start to continue" elns.), så trykte kompisen min på start med den kontrolleren han hadde og profilen hannes ble loadet eller noe sånt, så gikk han tilbake og jeg logget inn med min som "1player" på DoA og alt var borte!

 

Var noe sånt som skjedde...er fortsatt i sjokk så husker ikke helt klart. :cry:

Lenke til kommentar
Beklager den lille bumpen, men syns det er viktig at dere som skal kjøpe DoA4 når det kommer til Norge er klar over dette!

 

Fikk sletta save'n min i dag! :wallbash: Hadde gått gjennom story mode med alle characterene og unlocked mange kostymer.

Det som skjedde var at jeg trykte på B, og gikk helt tilbake til der spillet starter opp (der det står "press Start to continue" elns.), så trykte kompisen min på start med den kontrolleren han hadde og profilen hannes ble loadet eller noe sånt, så gikk han tilbake og jeg logget inn med min som "1player" på DoA og alt var borte!

 

Var noe sånt som skjedde...er fortsatt i sjokk så husker ikke helt klart.  :cry:

5467407[/snapback]

Det er skikkelig kjipt at slike bugs være med i et spill som har blitt utsatt for å fikse på akkurat slikt. Får håpe den patchen kommer snart.

Ekstra kjipt er det for de som har låst opp Tengu og får alt sletta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har kun 1 profil jeg så det kan vel være noe å tenke på for andre også! Slipper man å bytte hele tiden :)

5471397[/snapback]

Du må ha flere når du har flere kontrollere. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Denne savegame-buggen, det er en feil i softwaren til selve konsollen, right?

For da vil vel dette bli fikset i den kommende dash/live/backwardcomp patchen som bør komme snart.

 

Uansett suger det temmelig hardt, jeg skal passe på, og holde meg til 1 player når jeg spiller med min Xbox Live profil, og heller bruke lokale accounts på 2 player.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...