Gå til innhold

beste klasser for grinding og farming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunter og warrior er og gode, warlock er ikke fult så gode på grunn av manaen de trenger så sårt. Kan kanskje sette opp en liste over klassene etter hvilken klasse som er best å grinde med.

 

1. Rogue

2. Warrior

3.Hunter

4. Mage

5. Warlock

6.Priest

7. Shaman

8. Druid

9. Paladin

 

Merk at dette er solo, håper det hjalp =)

5455845[/snapback]

 

Haha? Paladin på bånn når det gjelder hurtighet i grinding/power leveling? Jeg har en paladin 28 nå, mulig det går treigere seinere, men Paladin er ihvertfall den klassen som har vært raskest å grinde med for meg. Har aldri hatt problemer med å gå tom for mana og jeg healer meg selv. Paladin er ypperlig for power leveling.

 

Rogue? Jepp, går fort med en rogue og, men har ikke spilt så mange levels med den enda så veit ikke om den er treigere/raskere enn paladin.

 

Ellers har jeg spilt Priest, Rogue, Druid, Warlock, Mage og Warrior. Syns det går raskere å levele med Warlock og Mage enn med Warrior.

5457002[/snapback]

 

 

hahahah....

 

Paladin og druid er de treigeste klassene og grinde med, spille opp paladinen din til 60 og gjør det samme med en mage/rogue/hunter og sammenlign

Lenke til kommentar

Husk at ingen av dere har levlet opp en paladin etter 1.9 da :innocent:

 

Angående warlocks er det ikke mana som er problemet. Et par mobs kun med life tap og drain life gjør kål på det. Men farten er jo ikke den beste. Jeg mener warlock er en gammel, traust dampmaskin som bare går og går når det gjelder grinding.

Lenke til kommentar

Sjønner ikke at mange mener warrior er så dårlig. Som undead warrior (cannibalize ftw) har jeg ofte syns synd på mager og roguer i tyrs hand.. Dette var før blizzard fant på å gjøre mobsa i tyrs til supermenn da, men det er jo likt for alle klasser. Det fungerte fint med non stop grinding til cooldown på cannibalize var nede ( 2 minutter).

Lenke til kommentar
Jeg ligger på 20k XP i timen med Paladin, på lvl 28.

 

Hva ligger en Rogue på?

5461226[/snapback]

Prøv selv da..

 

Edit: Feil quote..

5467321[/snapback]

 

Er ikke bare bare å prøve selv da, tar litt tid å spille seg opp til rundt omkring den level.

 

Er vel sikkert noen her som spiller rogue som bare kan svare kjapt hvor mye xp de ligger på i timen, sånn ca.

Lenke til kommentar
Jeg ligger på 20k XP i timen med Paladin, på lvl 28.

 

Hva ligger en Rogue på?

5461226[/snapback]

Prøv selv da..

 

Edit: Feil quote..

5467321[/snapback]

 

Er ikke bare bare å prøve selv da, tar litt tid å spille seg opp til rundt omkring den level.

 

Er vel sikkert noen her som spiller rogue som bare kan svare kjapt hvor mye xp de ligger på i timen, sånn ca.

5468071[/snapback]

Brukte ca 20 dager ingame på å få paladin til lvl 60. 13 dager med rogue..såh

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale Warrior for solo grinding. Klassen er ekstremt avhengig av bra utstyr, og er avhengig av å ta skade for å gi skade samtidig som man kan ikke heale seg selv.

 

Det verste er at warrior har svært få muligheter til å komme seg unna hvis ting går galt, i motsetning til rogue (vanish), hunter (feign death), paladin (divine shield), mage (iceblock/blink), warlock (sacrifice voidwalker), priest (shield, heals og instafear), druid (sprint/bearform/aquatic form/nature's grasp) og shaman (earthbind).

Lenke til kommentar

Warrior klarer seg UTMERKET solo. Er bare å ta oversikt over situasjonen før du charger inn, og om du får 1-2 adds så bruker du bare en health-pot.

 

Dessuten kan du evt hamstringe og løpe. Ellers så kan du alltids bruke fear og løpe, eller feare+drepe den du var opptatt med+bandage.

Lenke til kommentar

Har en sword Rogue 60, ass og combat specca og en Hunter 58, bm(31) og resterende i markmanship. Må si at Hunteren går ekstremt fort å levle med, sjeldent nedetid og mye dmg, samtidig som det er lett å soloe 2-3 mobs samtidig så lenge pettet holder aggro.

 

Roguen går også forholdsvis fort, men sliter litt mer mot høyere level mobs.

Lenke til kommentar
Jeg ligger på 20k XP i timen med Paladin, på lvl 28.

 

Hva ligger en Rogue på?

5461226[/snapback]

Prøv selv da..

 

Edit: Feil quote..

5467321[/snapback]

 

Er ikke bare bare å prøve selv da, tar litt tid å spille seg opp til rundt omkring den level.

 

Er vel sikkert noen her som spiller rogue som bare kan svare kjapt hvor mye xp de ligger på i timen, sånn ca.

5468071[/snapback]

Brukte ca 20 dager ingame på å få paladin til lvl 60. 13 dager med rogue..såh

5468201[/snapback]

 

Brukte 26 dager med min rogue, priesten min er lvl 41 etter 4 dager.

dårlig argument tbh.

 

Rogue er gøy solo, men blir fort ganka og må drepe en og en mob (2maks) om gangen.

Lenke til kommentar
Jeg ligger på 20k XP i timen med Paladin, på lvl 28.

 

Hva ligger en Rogue på?

5461226[/snapback]

Prøv selv da..

 

Edit: Feil quote..

5467321[/snapback]

 

Er ikke bare bare å prøve selv da, tar litt tid å spille seg opp til rundt omkring den level.

 

Er vel sikkert noen her som spiller rogue som bare kan svare kjapt hvor mye xp de ligger på i timen, sånn ca.

5468071[/snapback]

Brukte ca 20 dager ingame på å få paladin til lvl 60. 13 dager med rogue..såh

5468201[/snapback]

 

 

Er jo bra det ^^

 

Edit: BTW, Rogue eier solo. Det oppdaget jeg i går, da jeg skulle gå en tur i Duskwood :p fant ut at jeg eide alt fra 1-4 levels over meg....

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Hunter og warrior er og gode, warlock er ikke fult så gode på grunn av manaen de trenger så sårt. Kan kanskje sette opp en liste over klassene etter hvilken klasse som er best å grinde med.

 

1. Rogue

2. Warrior

3.Hunter

4. Mage

5. Warlock

6.Priest

7. Shaman

8. Druid

9. Paladin

 

Merk at dette er solo, håper det hjalp =)

5455845[/snapback]

 

Warrior på andreplass? Fullstendig feil.

Med en arcane/frost mage KNUSER den det meste i grinding.

1. Rogue

2. Mage

3. Hunter.

4. Warrior

Resten samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...