Gå til innhold

Nye spill i 2006. Screens.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crashday kan bli morro :-)

 

Spore, hva går det ut på egentlig?

5454303[/snapback]

Nå er det en stund siden jeg leste noe særlig om det, så dere står fritt til å arrestere meg..

Spore er en slags sim hvor man starter på 'bakterie'-nivå og ender opp som hersker over universet. Det er minimalt med ferdige saker og ting, alt utvikles utfra hvordan man selv spiller. Typisk en brukerstyrt evolusjon. Kanskje ender du opp med en sivilisjasjon som har vinger på ryggen, eller firbeinte pelsdyr med digre tenner. Spillet er i alle fall så ambisiøst at ror utviklerene det i land så blir det noe ingen har sett før. Vi får bare krysse fingrene for at de har brukt den tiden de trenger for å bli ferdige.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
Crashday kan bli morro :-)

 

Spore, hva går det ut på egentlig?

5454303[/snapback]

Nå er det en stund siden jeg leste noe særlig om det, så står fritt til å arrestere meg..

Spore er en slags sim hvor man starter på 'bakterie'-nivå og ender opp som hersker over universet. Det er minimalt med ferdige saker og ting, alt utvikles utfra hvordan man selv spiller. Typisk en brukerstyrt evolusjon. Kanskje ender du opp med en sivilisjasjon som har vinger på ryggen, eller firbeinte pelsdyr med digre tenner. Spillet er i alle fall så ambisiøst at ror utviklerene det i land så blir det noe ingen har sett før. Vi får bare krysse fingrene for at de har brukt den tiden de trenger for å bli ferdige.

5457143[/snapback]

 

 

ja tror du traff ganske riktig der..

Spillet blir vel litt sånn som du gjør det selv, og ikke la deg lure av det ene screenshotet du så på den sida der, det ser ikke sånn ut.

Vet ikke om du kan bestemme selv hvordan dyra dine skal se ut eller om du blir til etter hva du spiser :p. Det hadde vært litt fett, spise planter osv så blir du snill grønt dyr, men jakt på andre dyr så blir du en stor kjøttetende uhyre kinda thing .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...