Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

At Sutherland har signert for tre sesonger tilsier ikke at det blir tre sesonger. Hun som snakker i Desperate Housewives har til sammenligning signert for syv sesonger.

 

Sesongene vil bli tatt år for år. Daler seertallene så stryker man serien. Eneste kontrakten til Sutherland sørger for er at han må stille seg til rådighet for tre sesonger, den forplikter ikke selskaper å faktisk måtte lage tre sesonger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på 24 maratonet på TV2 nå, og nå i episode 7 ser jeg noe rart. Har vi fått vite hvor langt tilbake i tid presidenten har vært slem? For i episode 7 vil jo Jack stikke av igjen, men presidenten nærmest bønnfaller han om å bli og hjelpe USA.. Hvorfor ville han gjøre det hvis han var slem da? Mener nå selv å huske at det ble nevnt fra slemmingene at de og presidenten hadde vært sammen om dette helt fra starten av, og at han ikke kunne svikte de nå bla bla bla.. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor han ber Jack om å bli, når han veit at Jack fisker alt.. :cool::hmm:

Lenke til kommentar
Har sett litt på 24 maratonet på TV2 nå, og nå i episode 7 ser jeg noe rart. Har vi fått vite hvor langt tilbake i tid presidenten har vært slem? For i episode 7 vil jo Jack stikke av igjen, men presidenten nærmest bønnfaller han om å bli og hjelpe USA.. Hvorfor ville han gjøre det hvis han var slem da? Mener nå selv å huske at det ble nevnt fra slemmingene at de og presidenten hadde vært sammen om dette helt fra starten av, og at han ikke kunne svikte de nå bla bla bla.. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor han ber Jack om å bli, når han veit at Jack fisker alt.. :cool:  :hmm:

6328818[/snapback]

 

Ja synes det er noe som skurrer... Mens jeg har fulgt med på serien har jeg egentlig fått inntrykk av at historien skrives underveis. Det at presidenten stod bak alt virker som om ikke har vært en del av historien når de begynte innspillingen, men noe det har funnet på mot slutten.

 

Har fått samme følelsen tidligere sesonger også, hvor det har vært tilsvarende overaskelser ("god" person viser seg å være "ond" f.eks.). Avsløringene skurrer litt med fortiden.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Episode 6?

 

Før sier Walt at Martha kommer til å bli et problem. Han får henne sendt på en klinikk. Logan aksepterer det.

 

I alene rom.

Walt innrømmer det med gassen. Logan spør "Ga du ordre om å drepe Palmer?", "Ga du terroristene nervegass?". Walt svar ja nemelig.

 

Senere i sessognen får vi jo vite at det var Logan som ga ordre om at Palmer skulle drepes, og ga terrorsitene nervegass.

 

Skjønner ikke helt dette. :omg:

Lenke til kommentar

så ferdig sesong 3 i dag (hadde bare sett deler av den fra før). syns det var en knakende god sesong.

spesielt den delen med det hotellet som blir infisert og henrettelsen av Chapelle, var virkelig trist og rørende.

 

i morra starter jeg på sesong 4. regner med det er en god sesong, så gleder meg :)

 

syns rollefigurene dem får fram i serien er virkelig gode. kommer liksom litt på insiden av dem. skikkelig bra laget.

Lenke til kommentar

Den orginale planen til Presidenten var jo egentlig å la de få smugle gassen ut av landet, også skulle de slå til å ta gassen. Men når terroristene ikke lykkes å ta gassen ut av landet og bruker den mot USA må han jo gjøre alt for å stoppe det. Derfor bønnfaller han Jack om å hjelpe o.s.v. Så når faren er over gjelder det for presidenten å sørge for at ingen oppdaget at han forsynte terroristene med nervegass, men siden Jack Bauer har oppdaget sannheten etterhvert som han har stoppet angrepene, så må Presidenten få stoppet han.

Lenke til kommentar

Erlend, Lurifaksen og Hotstian: Jeg skjønte ikke helt det der. Mener dere at det kan være noe kluss med episodene TV2 sender til folket her i landet?

 

Erlend, er du sikker? Se på episode 7 i din PC og resonèr deg fram til det du egentlig ikke skjønner. Det skal vel være samme episoder.

Lenke til kommentar

Var ikke det jeg mente, kunne like godt ha sett episoden på PCen. Det blir bare annerledes når jeg har sett alt sammen før, da plukker jeg opp flere detaljer og sånt.

Vi her vet at presidenten sto bak masse den dagen, og da synes jeg det er rart at han nesten bønnfaller Jack om å hjelpe til å finne nervegassen, og bakmennene, da han selv er en av dem.

1337Antikatt sin versjon høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Ahh, herlig! Da har jeg sett ferdig sesong 5. Jeg mener at dette er den beste sesongen noensinne.

 

Utrolig bra historier. Presidentens rolle i historien var herlig. Var så utrolig fett da Jack fikk presidenten på egenhånd, og da Logan ble tatt av vaktene mens kisten til Palmer ble båret inn. Gåsehud-moment. Unntakstilstanden likte jeg utrolig godt, 24 har en egen stemning som få andre serier kan matche. Litt kjipt at jeg bare har sett halve sesong 4, men har fått med meg det med de kineserne, så det ligger ann til en helt rå sesong 6.

 

Jeg gir denne sesongen en 5/6, men gav den en 6 for å være litt snill.

Lenke til kommentar

Bra sesong, ja! Nå har det gått en måned siden jeg så de to siste og mens jeg summerer opp hele sesongen, så har den vært nervepirrende og stillt meg et par spørsmål i etterkant. Jeg ga den en 5.

 

Dog er det lenge igjen til sesong 6, men vi kan starte nedtellingen:

7 mnd. til sesong 6 begynner :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Da har jeg også sett de to siste episodene av sesong 5, episode 23 i går, og episode 24 gjorde jeg meg akkurat ferdig med. Er enig i det NightKeeper nevnte der oppe. Mange herlige scener! Slutten var jo også perfekt da. Lurer på hvordan Jackern kommer seg ut av denne knipa! :)

 

6/6.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp sett ferdig siste episode av sesong 5 og syntes den var meget severdig

:w00t::thumbup:

 

Men det er en ting som jeg la merke til,var ikke han karen som spiller visepresident i denne sesongen med i en tidligere sesong men i en annen rolle? det var en liten rolle men mener og huske at Jack skulle gi han litt deng og at han hadde på seg en hvit V-genser,noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Hvilket sesong blir regnet som den beste?

 

sesong 3 var jo fantastisk. spesielt de episodene med hotellet som er infisert av nervegass. virkelig rørende scener der :cry:

6482031[/snapback]

 

Personlig likte jeg Sesong 1 best tett etterfulgt av sesong 5.

Sesong 4 skuffet litt i mine øyne.

Lenke til kommentar
wikipedia er ett mirakel. lik 24. :)

6492129[/snapback]

 

Wikipedia er det beste som har skjedd.. Noe av det beste ihvertfall. Det samme med 24 :p

 

7 måneder igjen. Lenge å vente, men mens jeg venter får jeg se sesong 1 siden det er den sesongen jeg husker minst fra. Starter nå. Snakkes om 24 timer sikkert :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...