JonH Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Hvordan kan jeg inkludere en fil kun inne i en div? Alle scriptene jeg har forsøkt til nå åpner filene i hele vinduet. Siden er bygget opp på denne måten: <div id="frame"> <div id="header"> </div> <div id="menu"> <a href="...">Side1</a> - <a href="...">Side2</a> - ... </div> <div id="content"> ... </div> div id="footer"> ... </div> </div> Vil at sidene som velges i "menu" skal vises i "content". Har forsøkt disse måtene: Sikker bruk av include, alle forslag i denne posten uten hell, pluss søkt på google. I tillegg har jeg sett etter i et par bøker om php... Å ja, serveren har php-støtte.
Arne Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Kan du lese litt her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521742 Det kan hjelpe deg. (Har ikke tid til å skrive noe nå) Endret 15. januar 2006 av Fjott
trrunde Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 <div id="frame"> <div id="header"> <? include header.php ?> </div> <div id="menu"> <? include meny.php ?> ... </div> <div id="content"> <? include innhold.php ?> </div> div id="footer"> <? include footer.php ?> </div> </div> På denne måten vil du inkludere i en div
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå