Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt dårlig tid, begrunnelse kommer senere...

Vivian:

#1 - 2/6

#2 - 5/6

Sum - 7

Jonas:

#1 - 2/6

#2 - 4/6

Sum - 6

Aleksander:

#1 - 3/6

#2 - 5/6

Sum - 8

Jonas eller Vivian ryker, selv om jeg skulle ønske det ble Aleksander.

Skrevet

Hørte akkurat på A-Ha sin versjon av "I've Been Losing You" (fra Hunting High and Low)..Det er cirka 10 mil mellom Alexander og Morten Harket på denne låten.

Skrevet (endret)

De synger vel ikke låter de har sunget før i finalen. Finn Nine Inch Nails w/David Bowie-Hurt (live). Så hører du hvordan den SKAL være. Med Trent som skriker "And you could HAAAVE it all, my empire of dirt". Jonas er en liten speider i forhold til den kraften.

Endret av Bitex
Skrevet
Så lenge Jonas blir med videre, gir jeg mer eller mindre faen i hvem som blir med han! Jeg vil høre Hurt i finalen :w00t:

6090490[/snapback]

Så enig, så enig!

Men det er vel uaktuelt, med tanke på at han sang den i semifinalen?

Skrevet

Joda, i finalen synger man som oftest sanger man har sunget før!

Tone sang jo Sunday Morning ifjor, som hun gjorde i semien. Husker ikke i farten hva Jorunn gjorde, men Margaret og Kjartan sang begge låten de sang i semifinalen. Husker også at Kjartan sang Sorry seems to be the hardest word i finalen, akkurat som han gjorde da de sang 80talls hits/hits fra det året du ble født.

Skrevet
Joda, i finalen synger man som oftest sanger man har sunget før!

Tone sang jo Sunday Morning ifjor, som hun gjorde i semien. Husker ikke i farten hva Jorunn gjorde, men Margaret og Kjartan sang begge låten de sang i semifinalen. Husker også at Kjartan sang Sorry seems to be the hardest word i finalen, akkurat som han gjorde da de sang 80talls hits/hits fra det året du ble født.

6090575[/snapback]

Da så, gleder meg til fredag :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...