Gå til innhold

Det dårligste spillet du har spilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvois man synes at CS, WOW, BF2 og MGS er de dårligst spillene som noensinne er laget, ja da har dere ikke prøvd mange spill.

Det desidert værste spillet ever er 50 cent: bulletproof. Hadde det kommet ut for 4 år siden hadde jeg faktisk akseptert det, men siden det er ny tittel så fotjener det ikke noe cred.

Kast penger ut av vinduet, det mye mer gøy

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Counter-Strike og Half-Life er de verste spillene jeg har prøvd, de har blitt noen fjortiss-spill. :nei: Spillene er noe dritt, og ikke nok med det: Navnene er allerede brukt på Command & Conquer Red Alert The Counterstrike og The Aftermath, som kom ut lenge før.

5441188[/snapback]

Får jeg stå utenfor, da? :p

Endret av Havcard
Skrevet
Hvois man synes at CS, WOW, BF2 og MGS er de dårligst spillene som noensinne er laget, ja da har dere ikke prøvd mange spill.

Det desidert værste spillet ever er 50 cent: bulletproof. Hadde det kommet ut for 4 år siden hadde jeg faktisk akseptert det, men siden det er ny tittel så fotjener det ikke noe cred.

5441188[/snapback]

Her på forumet er det noe som heter egene meninger lille venn. Om folk ikke liker CS, WoW, BF2 og MGS er det fordi det er deres meninger, noe de har full rett til. Jeg liker ikke CS og BF2 ganske enkelt fordi jeg ikke liker de. Og jeg har spillet spill siden Carmack ga oss Doom. Så selv om jeg ikke like CS og BF2 så har jeg spillet en god del.

Skrevet

5441188[/snapback]

Her på forumet er det noe som heter egene meninger lille venn. Om folk ikke liker CS, WoW, BF2 og MGS er det fordi det er deres meninger, noe de har full rett til. Jeg liker ikke CS og BF2 ganske enkelt fordi jeg ikke liker de. Og jeg har spillet spill siden Carmack ga oss Doom. Så selv om jeg ikke like CS og BF2 så har jeg spillet en god del.

5442148[/snapback]

Kunne ikke ha sagt det bedre :yes:

Skrevet

Rota i noen skuffer i sted og fant igjen noen gamle spill, bl.a Joint Operations.

Så nysgjerrig som jeg er installerte jeg det, siden jeg aldri har tatt meg tid til å prøve det, men jaddi var det bortkasta tid.

Mett av bugger og all slags shiiit. :ohmy:

Skrevet (endret)

Som ventet har det blitt nevnt flere titler som over hodet ikke har noe å gjøre i slike tråder.

Blant disse er OFP og MGS2.

MGS2 har jeg aldri vært en fan av, og likte ikke spillet. Likevel finnes det forskjell på hva som ikke passer for en person, og hva som ikke passer for noen som helst!

Er det virkelig INGEN som har spilt Big Rigs her? :p

Spillet har fått den dårligste karakteren i Gamespot's historie, og ser dere på in-game videoene skjønner dere hva jeg mener med hvordan et DÅRLIG spill ser ut! ;)

EDIT:

Counter-Strike og Half-Life er de verste spillene jeg har prøvd, de har blitt noen fjortiss-spill.  Spillene er noe dritt, og ikke nok med det: Navnene er allerede brukt på Command & Conquer Red Alert The Counterstrike og The Aftermath, som kom ut lenge før.

Jeg må få lov til å le til jeg nesten dør! :!:

Skal vi se om vi finner noe saklig i innlegget ditt....

"De har blitt til fjortiss-spill". Med andre ord klager du på at et spill er dårlig fordi community'et har blitt dårlig etter hvert. Saklig!

"Spillene er noe dritt". Sammenlignet med hva? Spill som kommer ut i dag? Skal man sammenligne det teknisk med andre FPS på den tiden, gruser Half-Life alt. Historien var også veldig dyp til å være fra 1998. Counter-Strike kom ikke først ut som et spill, men som en modifikasjon, laget på et gutterom. HL hadde aldri noe godt mod-tool, så det var vrient nok å lage en såpass annerledes mod. Skulle likt å se deg gjort bedre. Kjempesaklig!

"Navnene er allerede brukt". Ah, så "Counterstrike", som betyr motangrep, og "aftermath", som betyr bivirkning eller ettervirkning har aldri blitt brukt før disse spillene du nevnte før kom ut? Superduper-saklig!

Greit nok at du ikke liker HL og CS, men kom i det minste med noen ordentlige argumenter da. "Grafikken suger" holder ikke, da dette ikke er sant. Grafikken er kjempefin til å være fra 1998. Basta. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Haha, ja eg sier meg enig med MeTa][iC,eg lo godt da eg leste innlegget til SulkyIce Dude :roll:

I farten kommer eg ikkje på ka det dårligste spillet eg har spillt er,skal tenke litt på det

:!:

Skrevet

Må være godspillet "no respect". Et slags turnament-romskipspill som bare var helt kaos . Besto stort sett i å holde inne svingeknappen og trykke så fort som mulig på skyteknappen. Var vel egentlig allt jeg kunne vente av et spill jeg fant oppå en søppelbøtte.

Skrevet

At en ikke liker et spill gjør ikke spillet dårlig uansett hvor egne ens meninger er. Tror dere spillanmeldere liker nesten alle spillene de spiller? :ermm:

Selv om jeg direkte hatet Anarchy Online så er det ganske innlysende at det ikke er et dårlig spill.

Det dårligste spillet jeg har spilt må være Daikatana og det fordi det ble hypet i skyene og utsatt i årevis bare for å suge hore da det kom.

Det er helt sikkert noen som synes Daikatana er bra, men det er likevel et dårlig spill.

Runescape! Har aldri prøvd det selv, men flere kompiser er totalt hekta.. Skjønner ikke at det er mulig!

Du er jo en idiot. :thumbup:

Endre topic eller begynn å poste dårlige spill. At en sier World of Warcraft, Counter-Strike og Battlefield er dårlige spill viser jo bare at en ikke eier smak.

Skrevet

Og hva legger man da i betegnelsen "bra spill"? Jeg for min del ser på gameplayet når jeg spiller, og fenger ikke det spillets gameplay meg, er det dårlig "i mine øyner".

Jeg synes BF2 er dårlig, jeg synes CS er dårlig. JEG. Det magiske ordet. Et spill kan være grafisk fint, men det er jo ikke ensbetydene med at det appelerer til alle. Selv om BF2 har et fint ytre, så vil ikke det med andre ord si at gameplayet appelerer til alle.

Så dette blir jo en tråd hvor ens meninger kommer frem. Ikke si at folk ikke eier smak bare fordi de ikke liker BF, WoW eller noen av de andre spillene. Det er deres smak, respekter den. Spillet kan være elendig i deres øyner fordi det ikke appelerer til deres smak.

Meget irriterende når man har slike tråder, så kommer det en dott og sier "du eier jo ikke smak for det spillet er jo konge". Ja, i dine øyner er det konge, men hvordan er det i andres øyner er ikke opp til deg å bestemme.

La nå folk ha sine meninger om spill som er bra og spill som ikke er bra. Man sier at smaken er som baken, og da må man også tenke slikt når det kommer til hva andre synes om spill.

Jeg sier det igjen, for min del er ikke BF2 eller CS noe for meg, jeg synes det er kjedelige spill, og derfor i mine øyner dårlig. Min mening. Respekter den.

Og BTW, Runescape ser dårlig ut grafisk, det er jeg enig i. Men et spill består mer enn bare av grafikk. Kanskje teste ut spillet en ukes tid før du sier det er dårlig. Blir litt feil å dømme et spill ut etter grafikken alene. Det er mange spill som har fin grafikk, men elendig gameplay.

Skrevet

Er enig med Metallic. Greit nok at man har forskjellige meninger og preferanser, men man kan ha et visst øye for kvalitet. Selv om WoW på ingen måte appelerer til meg, er det langitfra et elendig spill. Jeg ser at det er bra for de som liker den typen spill.

Blir akkurat det samme som film. Hvis folk nevner Gudfaren eller Schindlers Liste skjønner jeg at de enten kødder, har sett 10 filmer eller rett og slett prøver å gå imot strømmen.

Skrevet
Må være godspillet "no respect". Et slags turnament-romskipspill som bare var helt kaos . Besto stort sett i å holde inne svingeknappen og trykke så fort som mulig på skyteknappen. Var vel egentlig allt jeg kunne vente av et spill jeg fant oppå en søppelbøtte.

5444538[/snapback]

Second that!! Det verste var at jeg tror det var norsk produsert, flaue greier :cry:

Men det slår ikke Robocop til PC: :wallbash:

Skrevet
Runescape! Har aldri prøvd det selv, men flere kompiser er totalt hekta.. Skjønner ikke at det er mulig!

5444536[/snapback]

Du synes et spill er dårlig fordi at du ikke har spilt det, og fordi flere av kompisene dine spiller det kjempemye?

Når kompisene dine er helt hekta, vil det ikke da heller bety at spillet er bra enn at det er dårlig?

Forresten, Bear, du kommer med en hel del snåle selvmotsigelser i det siste innlegget ditt der.

Det er noe folk bør ha klart for seg. Det finnes objektive syn og det finnes subjektive syn.

Når det kommer til mat finnes det nok ingen objektive synsvinkler. Noen liker pizza, andre liker det absolutt ikke. Det har med hver sin smak å gjøre.

Når det gjelder film finnes det visse objektive syn også, selv om at det ikke finnes noen klare linjer. Noen liker visse filmer, andre liker andre filmer. Man kan si at en skuespiller spiller dårlig, mens andre synes det motsatte. Likevel finnes det måter å se objektivt på det. Noe skuespill er troverdig. Noen vil kanskje protestere på at skuespillere som Al Pacino ikke alltid klarer jobben like godt, men mange synes at han som en skuespiller er nært sagt perfekt.

Når det gjelder spill har folk også sine subjektive meninger. Her, derimot, finnes det også måter å se lett objektivt på et spill. Hvilket spill som har best historie er vanskelig å bestemme, da dette avhenger av så mye.

Derimot kan vi lett bestemme hvilke spill som er best teknisk (AI, grafikk, fysikk, lyd, musikk, osv).

Når noen sier at for eksempel Battlefield 2 er et dårlig spill, hva mener de da? Hvordan kan de komme til den beslutningen?

Spillet har en dårlig historie, og det har mange bugs, men grafikken er fortsatt kjempefin, og spillet er velflytende og innovativt.

Som jeg sa før (og som andre her også har sagt), finnes det forskjeller på subjektive og objektive meninger om spill.

Bare fordi et spill ikke står i stil med en persons smak, selv om at det er godt gjennomført, med fin grafikk, god historie, ingen bugs og et av de beste i sin klasse/kategori/sjanger, kan man da si at det er dritt?

Nå finnes det heldigvis ingen nedskrevne regler for hvordan man skal se på slike ting. Vi har faktisk vår egen måte å se ting på, og den får vi fritt bruke som vi vil.

Likevel synes jeg at det finnes noen normer som folk bør prøve å følge litt.

Jeg, for eksempel, prøver så godt jeg kan å se så objektivt jeg kan på ting, før jeg lar mine helt egne følelser ta overhånd.

Noen synes kanskje at King Arthur er den beste filmen de noen gang har sett, da de gråt sånn under de triste scenene (kun på grunn av musikken, da det kun er den som gjør alt rørende), mens andre synes at den er elendig, fordi den historiske korrektheten er på størrelse med ei spyflue.

Om folk skal fortsette sånn, og nevne spill som har fått god kritikk av mer eller mindre alle mennesker, ber jeg dere om å komme med gode argumenter for det!

Jeg skal fortelle dere at folk begynner å klø seg i hodet når de ser favorittspillene deres komme opp her!

Ikke bare sleng dritt i hytt og gevær, da blir jo tråden helt meningsløs! Kom med saklige, godt gjennomtenkte argumenter! ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...