Gå til innhold

Online problemer i bf2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fekk eg bf2 i posten.Glad som eg var springte eg heimat og innstalerte det.Men når eg skulle laga acount på multiplayer.Kom det opp "The server refuse the connection".Eg sjekket brannmuren,den var på, men bf2 var på unntak.Så skrudde eg av brannmuren og prøvde,hjalp ikkje.Noken som kan hjelpe ein Lei Stakkar? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idag fekk eg bf2 i posten.Glad som eg var springte eg heimat og innstalerte det.Men når eg skulle laga acount på multiplayer.Kom det opp "The server refuse the connection".Eg sjekket brannmuren,den var på, men bf2 var på unntak.Så skrudde eg av brannmuren og prøvde,hjalp ikkje.Noken som kan hjelpe ein Lei Stakkar? :cry:

5432378[/snapback]

Har du mer enn èn brannmur? windows har jo sin egen

Skrevet

et par huske regler til BF2..

1. installer aldri med en bruker som har æøå i navnet

2. ha alltid nyeste drivere

3. husk å laste ned nyeste oppdatering til BF2 (tror det ligger en på www.gamer.no ellers so finner du masse info på www.battlefield.no sitt forum)

Skrevet

Ingen som veit noko?.korleis slette Windows brannmuren som er heilt cp?:p.Klarer ikkje å laste noe musikk eller noemen på msn messinger kommer eg innn på seff.Men singelplayer er tøft det :(.Ingen som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...