Straffa Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 har startet å spille wow og valgt warrior. stemmer det at warrior ikke har noe self buff i det hele tatt? ikke noe ekstra armor buff, health buff eller noe annet? vet at paladin har masse bra buffs så hva er så forskjellen mellom en warrior og paladin?
SCV Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 warriors har ikke noen buffs nei. men de får plate på lvl 40 (über armor) paladins har buffs og kan heale. thats about it... Warrior VS Paladin = Warrior PWNS!
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Battle shout gir ekstra attackpower til deg og resten av partyet, noe som gjør at dere gjør ekstra skade. Ellers er det ikke mye buffing med warriors. Forskjellen mellom paladins og warrior er at warrior har haugevis med aggro-skapende egenskaper, og så gjør de en god del mer skade.
Straffa Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 (endret) warriors har ikke noen buffs nei. men de får plate på lvl 40 (über armor)paladins har buffs og kan heale. thats about it... Warrior VS Paladin = Warrior PWNS! 5430184[/snapback] pally får vel også plate armor? Endret 13. januar 2006 av avanore
Knofle Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 warriors har ikke noen buffs nei. men de får plate på lvl 40 (über armor)paladins har buffs og kan heale. thats about it... Warrior VS Paladin = Warrior PWNS! 5430184[/snapback] pally for vel også plate armor? 5430196[/snapback] Ja, det gjør de.
likferd Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hm ja, jeg forstår det kan være forvirrende akkurat det der om du ikke har spilt før. Altså, for å gjøre det enkelt, paladin er en support/hybrid klasse, slik som shaman og druid er. Paladiner ofte omtalt som "buffbots" pga dette, fordi de tilbringer store deler av tiden i raids med å buffe og heale de andre. Paladiner tåler mye, har bra buffs og kan heale og dispelle, men de har ikke nærheten av samme damage som warriors, og de kan heller ikke tanke effektivt endgame. Warriors er en såkalt "ren" klasse i motsetning til hybridklassene, og har ingen andre buffs enn battleshout, ca 200 AP til party. Warriors er den klassen oftest blir brukt til tank, og er nødvendig som tank i endgame. Warriors er også en effektiv damagedealer, og har du bra utstyr kan du gjøre det bra som damagedealer både i PvE raids og i pvp. Warrior har en mer aktiv rolle i raid, enten som tank eller dps. Håper dette oppklarte litt
Straffa Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Hm ja, jeg forstår det kan være forvirrende akkurat det der om du ikke har spilt før. Altså, for å gjøre det enkelt, paladin er en support/hybrid klasse, slik som shaman og druid er. Paladiner ofte omtalt som "buffbots" pga dette, fordi de tilbringer store deler av tiden i raids med å buffe og heale de andre. Paladiner tåler mye, har bra buffs og kan heale og dispelle, men de har ikke nærheten av samme damage som warriors, og de kan heller ikke tanke effektivt endgame. Warriors er en såkalt "ren" klasse i motsetning til hybridklassene, og har ingen andre buffs enn battleshout, ca 200 AP til party. Warriors er den klassen oftest blir brukt til tank, og er nødvendig som tank i endgame. Warriors er også en effektiv damagedealer, og har du bra utstyr kan du gjøre det bra som damagedealer både i PvE raids og i pvp. Warrior har en mer aktiv rolle i raid, enten som tank eller dps. Håper dette oppklarte litt 5430224[/snapback] takk for svar
Dʋgɢtung Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Men suger lell! Warrior selv <3 5430225[/snapback] Nå skal du vel ikke uttale deg så veldig mye, siden warrioren din ikke er høyere enn level 46. Ikke det at min warrior er så veldig mye høyere level (52), men jeg er nå veldig fornøyd. Gjør GOD damage, og jeg tåler også en god del i forhold til alle andre classes enn paladins (shields). Warrior er også som tidligere nevnt en mer aktiv class, men ditt valg er vel heller vanskelig å ta hvis du ikke har noen formening om noen classes etc.
Neppe Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har funnet ut at det er gøyere å spille en ukjent klasse når man faktisk ikke veit hvilke skill man får neste level, gir litt mer mening. Så slipper du å sitte å planlegge flere timer i forveien, drømme om skillsa du får om natta osv.
Straffa Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 (endret) Battle shout gir ekstra attackpower til deg og resten av partyet, noe som gjør at dere gjør ekstra skade. Ellers er det ikke mye buffing med warriors. Forskjellen mellom paladins og warrior er at warrior har haugevis med aggro-skapende egenskaper, og så gjør de en god del mer skade. 5430186[/snapback] stemmer ikke det at paladins har shield, immune mot alt så kan de heale seg selv? når paladins mister nesten all helse så er det bare bruke den og så har du max helse igjen? warrior-paladin pvp må jo være paladins som vinner fordi dem har den shield og helse buffen? Endret 13. januar 2006 av avanore
likferd Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Battle shout gir ekstra attackpower til deg og resten av partyet, noe som gjør at dere gjør ekstra skade. Ellers er det ikke mye buffing med warriors. Forskjellen mellom paladins og warrior er at warrior har haugevis med aggro-skapende egenskaper, og så gjør de en god del mer skade. 5430186[/snapback] stemmer ikke det at paladins har shield, immune mot alt så kan de heale seg selv? når paladins mister nesten all helse så er det bare bruke den og så har du max helse igjen? warrior-paladin pvp må jo være paladins som vinner fordi dem har den shield og helse buffen? 5430995[/snapback] Paladin har divine shield (immun mot all skade) og devine protection (immun mot fysisk skade), men nå fra siste patch av, kan de ikke kaste de fortløpende, men må vente 1 minutt mellom. Det kombinert med at warriors kan få mortal strike (et angrep som reduserer healingen til den du angriper med 50%, har fear, pummel, intercept og execute, gjør at warriors har hvertfall en sjanse mot paladins. Jeg skal innrømme at de er noe av det vanskeligste å ta for en warrior, men ikke umulig.
qu3st Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg ville aldri valgt paladin. Jeg anbefaler warrior, rogue, mage og hunter. Det er de classene jeg synes er morsomst. Kanskje ikke du synes det men
Lacesso Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg synes pally er en grei klasse å spille, men dette kan ha noe med at jeg har hunter fra før av, og overgangen var så stor. Har også prøvd warrior, men syntes ikke det var så morsomt, dette da fordi jeg bare ble lvl 22 ^^, Hvis jeg skulle valgt mellom pally og warrior, hadde jeg valgt warrior. Begrunnelse: Det er mer behov for de enn pally. Ellers så er det vel opp til den som spiller og velge... ? Endret 13. januar 2006 av Lacesso
Alastor Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Ren diskusjon om paladin er Overpowah eller ikke er slettet fra diskusjonen - da dette for det første er off topic, for det andre er diskutert til døde og for det tredje egentlig ikke noe vits i å diskutere. Tilbake til topic nå .
9 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 har startet å spille wow og valgt warrior. stemmer det at warrior ikke har noe self buff i det hele tatt? ikke noe ekstra armor buff, health buff eller noe annet? vet at paladin har masse bra buffs så hva er så forskjellen mellom en warrior og paladin? 5430145[/snapback] Hvis du velger et tradeskill som Alchemy (du bør da helst ta herbalism også) kan du mikse morsomme drinker som f.eks. kan gi deg mer AGI, STR, STA, crit, usynlighet, usårbarhet, armor, osv. Spiller du sammen med en Paladin/druid/priest/shaman kan disse buffe deg. Med god støtte (en healer er alt som skal til) blir en warrior betydelig kraftige. For de som snakker om warrior mot paladins i dueller, er det en litt sær affære. En warrior klarer som oftest å nestendrepe paladinen 2-3 ganger i løpet av duellen, før paladinen hiver på seg et av de stusselige små skjoldene sine og healer seg fullt opp. Med andre ord, en paladin tåler 3 ganger så mye juling som en warrior, mens en warrior gir 3 ganger så mye juling som en paladin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå