Gå til innhold

WoW ødelegger livet til folk?


sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ser det tar mye av tid til folk. En kompis er helt avhengig, ikke bare wow men i mange år har han bare spilla vært arbeidsledig og nu jobba han vestnok fast deltid bare for å kunne spille. Greide nå heldigvis å averge en avhengighet, min søster sku kjøpe wow til typen i julegave men en kort forklaring ordna det seg og han fikk gudfaren sammling på DVD istede. hehe :p

 

Litt OT: men kan jo bli avhengig av alt, noen er avhengig av folk rund seg hele tia mens andre klarer seg uten maset. Er nå litt avhengig av trening og aller mest penger :tease: men hvem er ikke det.

Lenke til kommentar

Er enig at det ofte kan bli litt vel mye for enkelte. Jeg spiller selv, men sjelden mer enn 2 timer i strekk, og totalt wow-pause noen dager i mellom. Det er greit tidsfordriv synes jeg om man ikke har noe spesielt annet i det tidsrommet å ta seg til uansett, men om man begynner å droppe avtaler og andre viktige ting IRL, så burde det lyse noen varsel-lamper... Broren min er i faresonen med dette spillet synes jeg, gjør stort sett ikke annet enn å spise noe mat og sette seg ned med pc'en etter skolen. Men som sagt før i tråden, jeg synes ikke WoW i seg selv har skyld i dette, for det fins masse av andre MMORPG spill folk bruker mye tid på. Det er folk selv som må lære seg å sette grenser, rett og slett.

Lenke til kommentar

Problemet med MMO er at det er like mye høgg som jenter. Det er ikke som CS eller BF, man kan kose seg uten alt det forbannede maset. Bare connect og frag.

 

Heldigvis finnes det noe som heter exploit, dette gjelder jenter og MMO. Begge deler blir mye lettere med sploitz. Hovedpoenget er å misbruke systemet, men man må passe seg for å ikke bli tatt av kjæreste/CSR. Sploitz gjør glede/dritt forholdet mye bedre for deg, men ødelegger poenget for de som har laget spillet, hvem faen bryr seg om de åndsvake spillprodusentene.

Lenke til kommentar
Det har ofte hendt at kjæresten har droppet å overnatte hos meg for å spille WOW. Vi tok en lang prat om det, fordi jeg følte at spillingen gikk for langt (han spilte kanskje 2-3 timer daglig). Nå spiller han kun to ganger i uken  :) Det er så avhengighetsskapende at det burde vært noe som kaster deg ut etter du har spilt så  og så mange timer ...

5433588[/snapback]

 

 

2-3 timer daglig mye?

Jeg syns jeg er ganske "gamer light", og jeg spiller sikkert 6 timer dagen :ermm:

Med 2-3 timer daglig blir det ikke tid til mye, nei...

5435261[/snapback]

 

 

jeg ville ikke logget in i wow for bare 2-3 timer , skal man først spille så må man ha 4+ for og få utrettet noe .

 

nå er ikke jeg noe hardcore gamer som spiller hver dag , prøver faktisk og være restet hele tiden :p .

 

men wow er lagt opp til at for og bli "best" så må man spille ENORME mengder , og gjere grinde i det uendlige for og få best utstyr som gjøre at du kan spille bedre , som gjøre at du må ha bedre utstyr for og kunne vinne enda mere for og få bedreutstyr som medføre enda mere spilling for og få bedreutstyr for og kunne spille bedre for og få enda bedre utsty............osv osv WTF joda

Lenke til kommentar
WoW har definitivt ødelagt livet mit, jeg spiller fra jeg kommer hjem fra skolen til jeg legger meg, noe som ofte skjer da jeg ikke klarer å åpne øynene lenger, og av og til døgner jeg og går rett på skolen. Jeg har også skulket enkelte ganger, men gjør det sjeldent, har heldigvis vett nok til å prøve å gøre noe ut av livet mit. Har spilt WoW i godt over et år, og har mistet det meste jeg hadde av venner, så å gå tilbake til normalt igjen blir vanskelig, da WoW egentlig er alt jeg har.

5428779[/snapback]

 

Seriøst, du BØR søke hjelp! Synes faktisk synd på deg :no:

Lenke til kommentar
:wow:  :wow: det hadde ikke jeg giddet as..

5455893[/snapback]

Jeg har fått mer enn nok. Greit nok at det ikke er livsviktig å sove med meg, men ville jo bare ha litt kos osv :p jaja, er vel derfor jeg fikk denne store bamsen i 20mnddag ... han klargjør en erstatning for han selv! ;)

5455923[/snapback]

 

Enkelt og greit så tar du å uninstaler spillet, tar cdene og byttere passordet hans til kontoen hans. ;)

 

Noen burde ha gjort det for meg tidligere :(

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...