Gå til innhold

WoW ødelegger livet til folk?


sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele klassen min forutenom 5 stk. spiller WoW.

 

de har en egen humor og et eget språk som man må sitte seg ned å tenke over før man forstår noe av det.

 

Liker meg helst vekk fra dem i friminutter og lignende.

5445356[/snapback]

I min klasse er det bare to personer som spiller WoW, inkludert meg. Blir desverre litt mye WoW-prat på skolen. Det er alltid en som kommer bort til oss og sier "ja, akkurat," etterfulgt av mange tilfeldige bokstaver og ord. Alltid like gøy. :)

Lenke til kommentar

denne tråden fikk meg til å tenke :p (noen som vil kjøpe en wow konto?)

 

synes jeg bruker for mye tid på det, er kjekt å ha om man spiller når man ikke har noe annet å gjøre men har lagt merke til at jeg har droppet mange ting bare for å spille, så har bestemt meg for å rett og slett slutte...

Lenke til kommentar
denne tråden fikk meg til å tenke :p (noen som vil kjøpe en wow konto?)

 

synes jeg bruker for mye tid på det, er kjekt å ha om man spiller når man ikke har noe annet å gjøre men har lagt merke til at jeg har droppet mange ting bare for å spille, så har bestemt meg for å rett og slett slutte...

5445442[/snapback]

Kondolerer...

Lenke til kommentar
btw.

 

Virker som at folk sier at de folka som spiller WoW er "nolife" folk.. hva med folk som spiller andre mmorpg's som er ca. like store?

5445498[/snapback]

Det finnes ingen som er like store for øyeblikket. Men alle mmorpg'er har spillere som er utrolig opphengte i spillet. Grunne til at det er WoW som får "skylden" er at det er først etter at det kom ut at det er blitt vanlig å spille slike nettspill.

Lenke til kommentar
WoW ødelegger ikke livet til folk, det greier de selv.

5429084[/snapback]

Indeed. Spillet er kanksje avhengihetsskapenede men en må ikke glemme at folk skal har har ansvar for seg selv. Selv om spillet "hjelper" så er det ens egen feil om ting får til helvete. EOD.

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg for å ta en pause nå.

Wow er liksom blitt litt for mye stress, rekke raids, være med på ting etc.

Blei lei av det, nå prøver jeg å nyte det virkelige liv.

And for the record, IRL sucks, kjeder meg som fy, tar nok ikke så alt for lang tid før jeg er tilbake på "kjøret".

 

Savner venner og kjente, kunne sitte i Ironforge lenge og chatte med folk :)

Lenke til kommentar
Õo'

 

Har du ikke venner og kjente i virkelig heten, som du kan snakke med? Mye greiere det enn å chatte i IF. Det er i hvert fall min mening. Uansett så må det gå an og kombinere spilling og RL, kutte ned på spillingen litt f.eks.

5449054[/snapback]

ja men med wow så må man lissom spille hele tiden for å kunne henge med de man kjenner :hrm:

Lenke til kommentar

Noen blir lett påvirket/avhengig av diverse ting. Foreksempel wow.

 

Når jeg gikk ikt for 1-2 år siden. (2004-2005). Gikk jeg i klasse med en ganske så rar fyr egentlig. Av den typen med mopedbart uten moped, langt hår, bodde hjemme, og brukte hvert våkne minutt foran pcen.

 

Når wow kom til det norske markedet, hadde han selfølgelig skaffet seg det. Satt å spilte i timene, og satt konstant hjemme og spilte det. Siden fyren ikke hadde venner var det like greit.

 

Men når han skulle begynne på almenfaglig påbyggning på skolen hvor jeg jobber her til høsten, så sklei det ut. Han flytta på hybel, satt å spilte wow til langt på natt og kom seg aldri på skolen. Han var ikke på skolen på 2 måneder.

 

Da var det jo rett hjem til mamma siden han ikke fikk stipend, og derfor ikke kunne betale for hybelen.

 

Så hadde vist moren tatt dette opp med fyren, og han hadde blitt forbannet, og rømt hjemmefra. (i en alder av 19 år). De hadde funnet han 4 dager senere i en grøft! Han hadde vist sovet ute hele tiden, og var rimelig kokt i skallen.

 

Resultat: Mentalsykehus.

 

Gudene må vite hvordan det går med fyren nå. Skjedde for en uke siden ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...