Gå til innhold

Trenger tips til fakturaprogram

TomasK

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et lite firma på si og vi trenger nå et forholdsvis enkelt faktureringsprogram. Har sett litt rundt og lett litt på forumet, men finner lite som jeg føler dekker behovene vi har - og som ikke koster skjorte + litt til.

Det vi trenger er:

* Enkel måte å kjøre kontantnota (vi har en liten fysisk butikk + nettbutikk)

* Enkelt kunne legge inn stort antall varer (vi har mange produkter)

* Vi handler fra USA, hadde vært fint om det var en god innkjøpsmodul med mulighet for å føre inn varer i dollar og legge inn kurs for hver innordre - samt snitting av kost. Hver gang vi tar inn produkter (blikkskilt), kjøper vi gjerne inn flere hunder omgangen, så hadde man hatt mulighet for å lage innkjøpsordre som man enkelt kjører over i lagerbeholdning når varene kommer så er det et STORT pluss..

Per i dag kjører vi egen nettbutikkløsning på OSCommerce og det fungerer helt greit, så et system som inkluderer nettbutikk er ikke noe vits i.

For ordens skyld så kan det nevnes at jeg har testet DaTax Totaløkonomi Standard og det var greit nok, men jeg syntes det var litt knotete med kontantnota og det tok forferdelig lang tid å legge inn en ordre og spesielt varer på lager..

Tips

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...