Gå til innhold

Trenger en guide til åssen lvle 300 i Alchemy Fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle skaffe meg Alchemy/Mining på warlocken min for å tjene litt gryn, og for å skaffe meg epic mount kjapt og billigere. Det jeg trenger er en guide åssen jeg kan lvle kjapt i alchemy. Trenger en liste over alt jeg må ha for å lvle 1-300 kjapt. Noen som har en slik guide? om DU kan poste den her, eller legge ved en link blir jeg veldig glad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser Warlocken din bare er 44 så du har gode muligheter for å tjene nok penger til Epic Mounten. Hvis du skal tjene penger enkelt på proffesion ville jeg heller tatt Mining/Herbalism og solgt Bars og Herbs på AH. Du kan se litt rundt på AH hva som trenges mest, men av ting der du levler er det Kingsblood/Mithril/Iron som selger best.

En annen fin ting er å aldri dra på AH, med mindre du skal selge random green og blue items som du har funnet. Sparer du på alt så bør du ha ganske mye på level 60.

Skrevet (endret)

Mining har jeg allerede, men herbalism er jeg for lat til... hadde det en gang i tiden, men ble dritt lei. Å ikke kjøpe noe på AH, er lurt. Gjorde det med mainen min, og hadde greit med penger når jeg dinga lvl 60. Men jeg er keen på Alchemy, for potions og stuff, og ikke minst Transmute: Arcanite

Endret av Tubbytazz
Skrevet

en annen ting er å ta tailor/enchant (ja, høres sykt ut, men vent) og bruke en del penger på å komme opp til runecloth belt, og grinde etter runecloth fra lvl 50+ (og robe of the void er jo et stort pluss) og lag bare runecloth belt, 15 runecloth og 1 runethread = ca 2 g på min server (haomarush) og disenchant og få opp til 5 dreamdust som selger for 75-1,5 g stykket og er GRATIS å legge ut. Du kan også "risikere" å få sjeldnere enchant essences/shards som selger for enda mer ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...